וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוני פולק לא מסתפק בתפקיד יו"ר הדירקטוריון של אי.אס.אי ומבקש להתמנות גם למנכ"ל

אלי דניאל

9.9.2003 / 15:33

בעל השליטה במפעילת המכללות ללימודים אקדמאיים יקבל תוספת של 180 אלף שקל לשנה; לאור הוראות חוק החברות - אסיפת בעלי המניות תתבקש לאשר את המינוי הכפול



אנטוני פולק, בעל השליטה בחברת אי.אס.אי ייעוץ והכוונה, לא מסתפק בתפקידו כיו"ר הדירקטוריון ומבקש עתה להתמנות גם לתפקיד מנכ"ל החברה, במקומו של יונתן שטריקס, אשר הודיע בחודש שעבר על פרישתו מניהול החברה המפעילה מכללות ללימודים אקדמאים ולימודי תעודה.



בהתאם להוראות חוק החברות החדש, נדרש אישור האסיפה הכללית על מנת שאדם אחד יוכל לכהן כיו"ר דירקטוריון וכמנכ"ל גם יחד. לפיכך, האסיפה אותה תכנס החברה ב-2 באוקטובר 2003, תתבקש לאשר את מינויו של פולק, כאשר הרוב הנדרש לאישור המינוי הוא רוב רגיל בו יכללו גם קולותיהם של לפחות שליש מכלל קולות בעלי המניות הנוכחים ושאינם בעלי עניין אישי בעסקה.



פולק, המכהן כדירקטור בחברה מאז שנת 1997, אחראי כיום על פיתוח עסקיה של אי.אס.אי כמו גם על קידום תהליכים אסטרטגיים. שכרו החודשי של פולק עמד עד כה על 25 אלף שקל, ובאם יאושר מינויו כמנכ"ל החברה, הוא יזכה לתוספת של 15 אלף שקלים לחודש. בהתאם, עלות שכרו של פולק לחברה תעלה מכ-31.3 אלף שקלים לחודש, לרמה של כ-48.7 אלף שקלים לחודש. על פי ההסכם שבינו ובין החברה, תקופת העסקתו תהיה למשך שנה, ותקופה זו תחודש אוטומטית בכל שנה, לפרק זמן של שנה נוספת.



ועדת הביקורת ודירקטוריון אי.אס.אי אישרו כבר את מינויו של פולק לתפקיד המנכ"ל תוך שהם מנמקים החלטה זו בהיכרותו עם ענייני החברה, כמו גם מעורבותו בעסקיה והבנתו את היעדים שברצונה להשיג. נציין כי המנכ"ל הקודם, אשר שימש גם כנשיא אי.אס.אי, זכה למשכורת חודשית ברוטו בהיקף של 45 אלף שקל.



אי.אס.אי סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הפסד של כ-2.5 מיליון שקל במחזור הכנסות של כ-14 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully