וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הייעוץ טודוג תובעת 87 אלף שקל מחברת הסטארט אפ דיג'יטל פיול בגין אי תשלום עבור תוכנית עסקית

צורי דאר

9.9.2003 / 15:45

טוענת כי הכינה עבור חברת הסטארט אפ תוכנית עסקית, ואף ביצעה מספר שינויים בתוכנית העסקית ללא תשלום - אולם לא קיבלה כל תמורה עבור שירותים אלה



חברת הייעוץ טודוג תובעת את חברת הסטארט אפ הישראלית דיג'יטל פיול בסכום של 87 אלף שקל, בגין אי תשלום לכאורה עבור שירותים שסיפקה לה.



על פי כתב התביעה, באוגוסט 2000 נחתם בין החברות הסכם במסגרתו התחייבה טודוג להכין עבור דיג'יטל פיו לתוכנית עסקית עבור לצורך גיוס משקיעים פוטנציאליים תמורת 15 אלף דולר. בין החברות סוכם על תשלום של 5,000 דולר כמקדמה עם חתימת החוזה.



התובעת טוענת כי החלה בהכנת התכנית העסקית בשיתוף חברת גיזה ייעוץ כלכלי ופיננסי, עוד לפני חתימת ההסכם, ואף המשיכה לאחר חתימת החוזה למרות שהמקדמה לא שולמה לה.



על פי כתב התביעה, במהלך ספטמבר 2000 נפגשו נציגיה עם שני סמנכ"לים בדיג'יטל פיול, ישראל דנציגר, וגלעד רז שהציגו בפניהם את הטכנולוגיה של החברה ואמרו כי היא מיועדת לעסקים בגודל קטן עד בינוני. אנשי דיג'יטל פיול אף אמרו לנציג טודוג, קרייג פרנק, כי בכוונתם לגייס כ-20 מיליון דולר.



לטענת טודוג, טיוטה ראשונה של התכנית העסקית נמסרה לדיג'יטל פיול ב-8 בספטמבר 2000. בהמשך, נעשו מספר תיקונים לבקשת דיגי'טל פיול - ללא תשלום. שבועיים מאוחר יותר הודיע דנציגר לנציגי טודוג על שינוי שוק היעד לחברות טלקום גדולות במקום עסקים קטנים-בינוניים. למרות זאת, טוענת טודוג, נעשו שוב שינויים ללא תשלום בתכנית העסקית, וגירסה סופית נמסרה לדיג'יטל פיול ב-25 באוקטובר.



טודוג טוענת כי למרות החוזה שנחתם ביניהן מסרבת דיג'יטל פיול לשלם לה עד היום, ואף לא טרחה לענות למכתב מטעם טודוג בעניין. לאור זאת, תובעת טודוג מדיג'יטל פיול 15 אלף דולר פלוס מע"מ. בתוספת הצמדה וריבית מדובר כיום בסכום של 87,423 אלף שקל.



טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully