וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MCI, לשעבר וורלדקום, הגיעה להסדר עם נושים שהתנגדו להסכם הפשרה שיאפשר יציאתה מפשיטת רגל

סוכנויות הידיעות

9.9.2003 / 16:27

ספקית שיחות החוץ השנייה בגודלה בארה"ב תידרש כעת להכניס שינויים בתוכנית ההבראה שלה, ולהביא את התוכנית המתוקנת לאישור מחדש של נושיה



חברת MCI, לשעבר וורלדקום, הגיעה היום להסדר עם נושים שהתנגדו להסכם הפשרה עם החברה, ובכך הסירו את אחד המכשולים הגדולים ביותר בדרכה של ספקית שיחות החוץ השנייה בגודלה בארה"ב ליציאה מהליכי פשיטת רגל.



נושים של החברה, שהחזיקו במניות בכורה המכונות "Quips" בהיקף של 750 מיליון דולר שהנפיקה חטיבת MCI קומיוניקיישנס של וורלדקום, כמו גם בתביעות סחר נוספות בהיקף של 235 מיליון דולר, הגיעו להסדר עם החברה לפנות בוקר, וצפויים להציגו היום בפני שופט ביהמ"ש לפשיטות רגל.



שופט ביהמ"ש לפשיטות רגל קטע אתמול את הדיון על תוכנית ההבראה של החברה, כדי לתת לצדדים זמן נוסף לגשר על המחלוקות. לפי תנאי ההסדר שעליו הוסכם הלילה, משקיעים המחזיקים ב-Quips יקבלו 45 סנט לדולר על השקעותיהם. לפי ההסדר המקומי לא היו אמורים משקיעים אלה לקבל פרוטה. בעלי תביעות סחר נגד MCI יקבלו 50 סנט לדולר על השקעותיהם, לעומת 36 סנט קודם לכן.



כעת תידרש וורלדקום להכניס שינויים בתוכנית ההבראה שלה, ולהביא את התוכנית המתוקנת לאישור מחדש על ידי נושיה.



MCI הגישה בקשה לפשיטת רגל ביולי 2002 לאחר שדיווחה על הונאה חשבונאית עצומה, שתפחה במרוצת הזמן עד ל-11 מיליארד דולר. פשיטת הרגל של החברה מחקה לחלוטין את שווי מניותיה, שהגיעו בשלב מסוים ל-180 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully