וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה נופלת בלמעלה מ-5% בוול סטריט בעקבות אכזבה מתחזית המכירות

רן דוידוב

9.9.2003 / 16:51

סיסקו ומוטורולה ממתנות הירידות בנאסד"ק - השתיים זכו להמלצות חיוביות מאנליסטים; מקדונלד'ס עולה בכ-3% לאחר שדיווחה על חודש רביעי של עלייה במכירות סניפיה



ירידות שערים קלות נרשמות בוול סטריט לאור תחזית מכירות מאכזבת של ענקית הסלולר הפינית נוקיה (סימול NOK) המפילה את מנייתה בלמעלה מ-5%. המלצות חיוביות של אנליסטים על מספר מניות טכנולוגיה מסייעות למתן את הירידות. לאחר שעלה בשמונה מתשעת ימי המסחר האחרונים מאבד מדד נאסד"ק 0.3%; מדד דאו ג'ונס נסוג ב-0.4%.



נוקיה אמרה כי ביקושים חזקים לטלפונים סלולריים יסייעו לה לעמוד בטווח העליון של תחזיות הרווח או לעקוף אותו. למרות זאת, שבה וצפתה החברה כי מכירותיה ברבעון השלישי יקפאו על שמריהן או יתכווצו בשל חולשת הדולר האמריקאי, ודיווחה על ירידה במחירי המכירה של מכשירי סלולר ברבעון השלישי לעומת השני.



ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס עולה בכ-3% לאחר שדיווחה על עלייה של 3.8% במכירות חודש אוגוסט. היה זה חודש רביעי ברציפות של עלייה במכירות. עוד דיווחה מקדונלד'ס כי מכירות החנויות הזהות בארה"ב זינקו באוגוסט ב-8.8%. בעקבות נתוני המכירות המשופרים העלה ליהמן ברדרס את מחיר היעד של המניה ל-27 דולר מ-26 שולר, ואילו CIBC העלה את תחזית הרווח של החברה לרבעון השלישי.



שתיים מענקיות מגזר הטכנולוגיה, מוטורולה וסיסקו, נהנות היום מהמלצות חיוביות של אנליסטים. מוטורולה עולה בכ-1% לאחר ש-UBS העלה את המלצתו למניה מ"נייטרלי" ל"קנייה" בהביעו ביטחון במחזור המוצרי של יצרנית הסלולר והשבבים. סיסקו עולה ב-0.5% לאחר שדויטשה בנק העלה את דירוג המניה מ"החזק" ל"קנייה". במקביל העלה UBS את תחזית הרווח של סיסקו ל-2004.



יצרנית שבבי הסלולר טקסס אינסטרומנטס, שתערוך היום לאחר המסחר שיחת וועידה בה תעדכן את תחזיותיה הרבעוניות, יורדת ב-1.2%. אנליסטים מעריכים כי החברה תעלה את תחזיותיה הרבעוניות בשל הגידול במכירות שבבים לדגמי סלולר חדשים. התחזית הנוכחית של החברה צופה רווח של 19-23 סנט למניה על הכנסות של 2.29-2.49 מיליארד, גבוה ב-11% מהרבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully