וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדנקנרים נערכים לדחייה נוספת בהשלמת עסקת אלרן: הקבוצה מבקשת לדחות מועדי פקיעת האופציות לספטמבר 2004

אלי דניאל

9.9.2003 / 11:03

האופציות אותן הנפיקו אלרן השקעות ואלרן החזקות פוקעות בעוד 3 שבועות; בקבוצת אלרן מציינים כי הסכמי רכישת השליטה בדנקנר השקעות, דור כימיקלים ותעשיות מלח לא יושלמו עד סוף החודש



פחות משבוע לאחר שהתייחסנו לבעיה האפשרית בה יתקלו בני משפחת דנקנר בשל האפשרות לדחייה נוספת במועד השלמת עסקת אלרן, כתוצאה מפקיעת האופציות שהונפקו לפני שנה על ידי אלרן השקעות ואלרן החזקות , והנה היום מדווחות שתי החברות על כוונתן לפנות לבית המשפט בכדי להאריך את תקופת המימוש של האופציות הללו.



כך, שתי החברות מציינות כי הן מבקשות לדחות את מועד פקיעת האופציות (סדרה 1) שהונפקו לפני שנה, בשנים עשר חודשים נוספים עד ל-30 בספטמבר 2004. כל זאת, משום שעד למועד הפקיעה המקורי בעוד שלושה שבועות, לא יעלה בידן להשלים את עסקת אלרן, קרי, להשלים את רכישת השליטה בדנקנר השקעות , דור כימיקלים ותעשיות מלח . לפי שעה, קבוצת אלרן תבקש מבית המשפט להעניק לה סעד זמני בדמות הארכת מועד הפקיעה של האופציות עד ל-30 בנובמבר 2003, בכדי שיהא בידה מספיק זמן לאשר באסיפות השונות של בעלי המניות, בעלי האופציות ובעלי האג"ח, את הדחייה.



בקבוצת אלרן מציינים מספר גורמים אשר הובילו להחלטה לבקש את הארכת תוקפן של האופציות. כך, הקבוצה טרם השלימה את המו"מ בנוגע למימון העסקה וטרם נתקבלו כל האישורים הסופיים מהרגולטורים השונים. כמו כן, כדי להשלים את העסקה יהיה על שתי החברות לכנס אסיפות של בעלי המניות לצורך אישור הארכת תוקפם של הסכמי הרכישה וביצועם, כך שהזמן שיידרש למהלכים אלה לא יאפשר עמידה בלוח הזמנים הנוכחי.



נזכיר כי בעלי השליטה הנוכחיים באלרן השקעות - בתי האב של אברהם ושמואל דנקנר - קיבלו לידיהם לפני כשנה אופציות (סדרה 1) אותן הם התחייבו לממש למניות אלרן השקעות לפי מחיר מימוש של כ-109 שקל למניה - 183% מעל מחיר המניה בשוק. בסך הכל התחייבו שני בתי האב הללו להזרים כ-45 מיליון שקל לקופתה של אלרן השקעות.



מקבוצת אלרן נמסר ל-TheMarker כי "הבקשה להארכת האופציות נעשית על רקע הצורך לקבל אישורים סופיים מחלק מהרגולטורים, וכן על רקע מגעים שמקיימת אלרן עם מספר משקיעים בנושא כניסתם כשותפים לאלרן, על מנת להשלים את גיוס המימון הנדרש לעסקה. עם השלמתם של מגעים אלה תודיע אלרן על גיוס המשקיעים ועל השלמת העסקה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully