וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של ספטמבר: ארז פז מקוקה קולה

כתב וואלה! עסקים

10.9.2003 / 9:39

השופטים בחרו בפז בשל 3 מהלכים עיקריים שביצע: החדרת הפחיות לצרכן הביתי, החדרת דיאט קולה לימון ומבצע קוקה קולה מיוזיק


איגוד המפרסמים בחר בארז פז, סמנכ"ל השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה - קולה), כאיש השיווק של החודש. ארז פז, 40, בעל תואר שני במינהל עסקים, מילא תפקידים שונים בקוקה - קולה מאז 1990. בתפקידו הנוכחי הוא מכהן כשנה וחצי. השופטים בחרו בפז בשל 3 מהלכים גדולים שקוקה קולה עשתה על מנת לשמור על נתח שוק ומותג צעיר.

המהלך הראשון כלל החדרת Fridge Pack – אריזת קרטון עם שש פחיות קוקה - קולה, במטרה לשנות את הרגלי הצרכן שעד אז צרך בבית בקבוקים משפחתיים בלבד.

המהלך השני היה החדרת דיאט קוקה - קולה לימון. לדברי פז "המחקרים הוכיחו כי נוסחת הלימון מעדנת את טעם הדיאט וקיווינו שהיא תגרום לצרכנים נוספים להצטרף אליו. ולכן גם המסר שלנו היה תפתיע את "חוש הטעם".

המהלך השלישי שהיווה את שיא הקיץ היה פרויקט קוקה – קולה מיוזיק וכפר המוזיקה של קוקה - קולה בניצנים, שהיו לו, לדברי ארז פז, שתי מטרות: האחת יצירת תוכנית נאמנות לצרכני קוקה - קולה והשניה זיהוי חד-ערכי בין קוקה - קולה למוזיקה: "בכל העולם, לאורך שנים, תמך מותג קוקה - קולה בשני עולמות: כדורגל ומוזיקה. אלה שני תחומים חוצי גיל ופלחי שוק". במבצע הזה השתתפו יותר מ-300 אלף צרכנים והוא הוגדר כהצלחה. לדברי פז: "הכפר נחשב כהצלחה גם במושגים בינלאומיים. והקונספט יוצג לפני משווקי קוקה - קולה ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully