וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיסר קיבל אופציות ל-1.8% ממניות אינסייטק

רותם שטרקמן

10.9.2003 / 9:52

שוויה של החברה הבת, אינסייטק, בגיוס ההון האחרון של ג'נרל אלקטריק, היה 85 מיליון דולר; לפי המחיר שבו בוצעה ההשקעה של GE, האופציות של זיסר נמצאות "בתוך הכסף"



מוטי זיסר קיבל 250 אלף אופציות של חברת הסטארט-אפ אינסייטק, במסגרת תוכנית אופציות של החברה מתחילת 2003 בהיקף של 1 מיליון אופציות. לאינסייטק כ-12.7 מיליון מניות, כך שמדובר באופציות שמימושן יקנה לזיסר החזקה של 1.8% ממניות החברה. זיסר, שהוא יו"ר הדירקטוריון של אלביט הדמיה, בעלת השליטה באינסייטק, משמש גם דירקטור באינסייטק. שמעון יצחקי, נשיא אלביט הדמיה, קיבל במסגרת התוכנית 150 אלף אופציות (1%).



מחיר מימוש האופציות שקיבל זיסר הוא 5.5 דולרים, ומחיר מימוש האופציות של יצחקי הוא 3.3 דולרים. השווי שהוענק לאינסייטק בגיוס ההון האחרון בה השקיעה GE באפריל 3 2003 מיליון דולר, היה 85 מיליון דולר. אחד מהתנאים שהציבה GE היה שמחיר המימוש של זיסר יהיה דומה למחיר שהיא שילמה. הדירקטורים האחרים (בהם גם יצחקי) קיבלו אופציות במחיר מימוש הנמוך בכ-2 דולרים.



תוכנית האופציות של אינסייטק הכוללת מיליון אופציות שניתנו לעובדים, לנושאי משרה ולספקי שירותים מדללת את בעלי המניות האחרים בכ-8%. המרת כל האופציות שהעניקה עד כה אינסייטק תדלל את אלביט הדמיה שמחזיקה 63% מהמניות להחזקה של GE .53.8% תרד מהחזקה של 23% ל-19.5% מהמניות.



אינסייטק פיתחה מערכת להסרת גידולים בדרך לא פולשנית באמצעות גלי אולטראסאונד. המערכת מורכבת על מכשיר MRI של GE המצוי בבתי חולים רבים בעולם, דבר שמקל על שיווקה. GE השקיעה באינסייטק 13 מיליון דולר. עד כה קיבלה אינסייטק אישור מסחרי בישראל ובאירופה להסרת גידולים שפירים ברחם, מתוך אפליקציות אפשריות רבות אחרות כמו גידולים שפירים וממאירים בחזה, בכבד ובמוח.



באינסייטק עוסקים בקבלת אישור מסחרי של מנהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA) שצפוי להתקבל עד סוף השנה. במקביל מקדמים בחברה קבלת אישורים מסחריים לאפליקציות נוספות של המערכת. עד כה חתמה החברה על חוזה משמעותי אחד בהיקף של 36 מיליון דולר עם חברת שיווק מכשירי בריאות יפנית.



עסקת האופציות של זיסר נחשבת לעסקת בעלי עניין, וככזאת היא כפופה לקבלת אישור האסיפה הכללית של בעלי המניות באלביט הדמיה. אלביט הדמיה הפסידה במחצית הראשונה של 104 2003 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully