וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנקטום חתמה על הסכם שותפות עסקית עם פיפלסופט

צורי דאר

10.9.2003 / 10:05

במסגרת ההסכם, תשתמש פיפלסופט בפתרון ה-AppShield - קיר אש ליישומים שפיתחה סנקטום, להגנה מפני חדירות עוינות, בכל היישומים הארגוניים מבוססי האינטרנט שלה



ענקית התוכנה האמריקאית פיפלסופט (PeopleSoft) חתמה על הסכם שותפות עסקית עם חברת הסטארט אפ הישראלית סנקטום (Sanctum), העוסקת בפיתוח פתרונות אבטחת מידע. במסגרת ההסכם, תשתמש פיפלסופט בפתרון ה-AppShield - קיר אש ליישומים - שפיתחה סנקטום, להגנה מפני חדירות עוינות בכל היישומים הארגוניים מבוססי ארכיטקטורת האינטרנט של פיפלסופט.



בין היישומים שיהנו מהגנת ה-AppShield: פתרונות ניהול כוח האדם, פתרונות הניהול הפיננסי והפתרונות לניהול שרשרת אספקת המוצר של פיפלסופט.



ה-AppShield של סנקטום, המבוסס על טכנולוגיית זיהוי דינמי הרשומה כפטנט, לומד את הלוגיקה העסקית של היישום וחוסם פעילות עוינת כלפיו. AppShield חוסמת למעשה כל גישה בלתי חוקית ליישום ולמידע הרגיש שבו מבלי הצורך בחותם הספציפי להתקפה הספציפית. ה-AppShield יבטיח כי היישומים של פיפלסופט הפועלים ברשת יופעלו על ידי משתמשי הקצה רק באופנים שאליהם התכוונו מפתחי היישומים.



סנקטום, שנוסדה ב-1997, עוסקת בפיתוח פתרונות אבטחת מידע. באוגוסט 2001 השלימה החברה גיוס של 30 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קבוצת ספראוט, והשתתפו בו משקיעים חדשים כדל, פידליטי ונצ'רס, ג'מיני ישראל ופירסט יוניון אי-ונצ'רס גרופ, לצד משקיעים קיימים - קרנות מופת וולדן הישראליות. על לקוחותיה נמנים תאגיד היטאצ'י, חברת החשמל, אל על וחברות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully