וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגר קינג החליטה על מכרז בין שלושה משרדי פרסום

איילה צורף

10.9.2003 / 14:50

השלושה הם אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן. מטבעו של מכרז על תקציב של מיליון דולר, בכירים בענף החלו להפיץ שמועות על המועמדים "הטבעיים" לזכייה

"בדקנו אפשרות לשתף משרדים נוספים במכרז, אבל בישיבה שערכנו אתמול הוחלט לבסוף להתמקד ב-3 המשרדים ברשימה המקורית, אליהם פנינו בשלב הראשון - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY, שלמור-אבנון-עמיחי Y&R וראובני-פרידן IPG", כך אומר טל רבינא, יועץ התקשורת של קבוצת אורגד, שקיבלה לפני כשבוע את הזיכיון להפעלתה המחודשת של רשת ברגר קינג בישראל. כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, החליטה הנהלת החברה להקצות סכום של מיליון דולר לטיפול בהחדרתו מחדש של המותג בישראל.

לדברי רבינא, "כמות הפניות של משרדים המעוניינים להשתתף במכרז היתה גבוהה מאוד, הן ממשרדים גדולים והן ממשרדים בינוניים". בימים הקרובים תחל הנהלת אורגד להיפגש עם שלושת המשרדים שנבחרו למכרז, מתוך מגמה לקיים מכרז קצר ככל האפשר.

מטבעם של מכרזים כגון אלו, על מותג גדול, עם תקציב נרחב, בורסת השמועות כבר החלה לפעול. בין השאר מדברים הבכירים בענף על כך שאדלר-חומסקי & ורשבסקי הוא המועמד הטבעי לזכייה, בשל קשריו של אדלר עם הליכוד, ובשל קשריהם של בכירים בליכוד עם בעלי קבוצת אורגד.

שמועה אחרת אומרת שסיכוייו של שלמור-אבנון-עמיחי Y&R לזכות גבוהים יותר בשל הזכייה של Y&R האמריקאית בתקציב ברגר קינג. השמועה גורסת שברגר קינג ישראל מחוייבת לקבל את אישורה של ברגר קינג העולמית לבחירת משרד הפרסום המקומי לטיפול במותג, ולכן תכוון את אורגד לבחירה בשלמור-אבנון-עמיחי.

בתגובה אמר רבינא: "ענף הפרסום מוכיח פעם נוספת שמדובר בענף של אנשים יצריים ויצירתיים מאוד. לאף אחת מן השמועות אין בסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully