וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המדדים פותחים יום שני ברציפות של ירידות

עידו אלון

10.9.2003 / 23:38

לומניס עולה ב-5%. נובה יורדת ב-7% לאחר זינוק של 15% אמש. אלווריון יורדת ב-0.5% בעקבות העליות אתמול. צ'ק פוינט מאבדת 2.5%


יום נוסף בוול סטריט נפתח בירידות במדדים, לאחר שאלו הגיעו בימים האחרונים לשיאים של חודשים רבים. הנאסד"ק יורד ב-0.9% והדאו מאבד 0.2%.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית לומניס שעולה ב-5.3% למחיר של 1.4 דולרים על רקע ירידות במרבית המניות האחרות. נובה מאבדת כ-7% לאחר זינוק של 15% אמש וצ'ק פוינט יורדת ב-2.5% למחיר של 19.1 דולר. אי.סי.איי יורדת ב-3% למחיר של 3.2 דולרים ואלווריון יורדת ב-0.5% למחיר של 6.7 דולרים לאחר העליות אתמול.

סקירת טרום מסחר

בשעה זו נראה כי ההפוגה שלקחו המדדים אתמול מהעליות שנרשמו בתקופה האחרונה עשויה להימשך. החוזים העתידיים מצביעים כעת על ירידה של כ-0.5% במדד הנאסד"ק 100 וירידה קלה יותר במדד ה-S&P500 המספק מבט רחב יותר על השווקים. דו"חותיה של יצרנית השבבים טקסס אינסטרומנטס אינם מוסיפים אופטימיות היום, לאחר שהחברה צמצמה את טווח תחזית ההכנסות שלה לרבעון הנוכחי, כך שאלה נמוכות כעת מתחזיות האנליסטים.

מימושים נרשמו אתמול בזירת המסחר, לאחר שהמדדים התייצבו בימי המסחר האחרונים ברמות שיא של חודשים רבים. הנאסד"ק איבד 0.8% לרמה של 1,873 נקודות והדאו ירד בשיעור זהה לרמה של 9,507 נקודות. ביומיים הקרובים יתפרסמו מספר נתוני מקרו מעניינים כמו מאזן הסחר לחודש יולי, מדד המחירים ליצרן לאוגוסט ונתונים מקדמיים של נתוני מדד בטחון הצרכנים של מישיגן לספטמבר. בנוסף, תציין ארה"ב מחר את ה-11.9 שנתיים לפיגוע הטרור שהביא לקריסת מגדלי התאומים.

בין החברות הישראליות הנסחרות, הודיעה היום חברת אן.די.אס כי חתמה על הסכם שיווק משותף עם חברת אלקטל הצרפתית, לקידום ואינטגרציה של Synamedia, פלטפורמת הפס הרחב של NDS, עם פתרון של אלקטל. השתיים הודיעו על הזמנה ראשונה לפתרון המשולב, שהגיעה ממפעילת שירותי התקשורת הממשלתית של קפריסין, CYTA. החוזה בקפריסין מוערך במיליוני דולרים בודדים. NDS מקבוצת ניוז קורפ מפתחת פתרונות לגישה מותנית לשידורי טלוויזיה, ונסחרת לפי שווי שוק של כ-780 מיליון דולר בעקבות זינוק של כ-90% במחיר המניה מתחילת השנה.

העלאת המלצות למניית קומברס בעקבות הדו"חות שפורסמו ביום שני בלילה, לא סייעה עד כה למניה שאיבדה אמש 7%. בית ההשקעות HSBC הצטרף אתמול למריל לינץ', והעלה המלצה לקומברס ל"הוסף" תחת המלצה קודמת ל"הפחת". זאת בצירוף מחיר יעד של 20 דולר הגבוה בכ-20% ממחירה הנוכחי של המניה. בבית ההשקעות ציינו כי התחזיות שסיפק החברה מרמזות על המשך השיפור הצפוי בתוצאות החברה ברבעון הבא. עוד ציין האנליסט כי קומברס צפויה להשיג את מטרתה לחזור לרווחיות עד סוף 2003. "המודל העסקי מצביע על כל שעל כל עלייה של 5 מיליון דולר בהכנסות, הרווח למניה צפוי לגדול ב-2 סנט".

חברת רדוויז'ן הודיעה היום על השקת מוצר המיועד לשוק הבטחוני, הממשיך לצבור תאוצה. רדוויז'ן תציע גייטווי שיתמוך באפלקציות של וידיאו קונפרנסינג מוצפנות. שווי השוק של החברה בנאסד"ק מסתכם ב-163 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully