וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניגמה חתמה על עסקה בשווי כמה מליוני דולרים עם חיל המארינס האמריקאי

צורי דאר

10.9.2003 / 16:26

אניגמה תספק פתרון ניהול לוגיסטי לתחזוקת רכבי השטח של המארינס; שווי העסקה עשוי לצמוח בעתיד, במידה שיחידות נוספות בצבא ארה"ב יחליטו לאמץ את הפתרון



חברת אניגמה (Enigma) הישראלית הודיעה השבוע על עסקה עם חיל המארינס (נחתים) בצבא ארה"ב. במסגרת העסקה תספק אניגמה ליחידות הלוגיסטיות של המארינס את פתרון Interactive Electronic (Technical Manuals - (IETMs.



הפתרון יספק לקציני הרכב ולמכונאים גישה מהירה ואחידה לתפריטי השירות והחלפים של 8 סוגים של רכבים קלים המשרתים את חיילי המארינס. מדובר בכ-70 תפריטים וקטלוגים הכוללים כ-18 אלף עמודים. הפתרון ישולב במערכות אוטומטיות לאבחון תקלות והזמנות של חלפים של רכבי המארינס ויותאם לעבודה מרחוק ובתנאי שדה.



על פי מקורות המקורבים לחברה, שווי העסקה כמה מיליוני דולרים. על פיהם, שווי העסקה עשוי לצמוח בעתיד, במידה שיחידות נוספות בצבא ארה"ב יחליטו לאמץ את הפתרון.



אניגמה, שנוסדה ב-1992 על ידי יונתן ירון ורונן ערמון, עוסקת באספקת פתרונות מסחר אלקטרוני בין עסקים (B2B) לשוק חלקי החילוף. אניגמה גייסה בדצמבר 2000 כ-13 מיליון דולר לפי שווי של 170 מיליון דולר אחרי הכסף. בין בעלי מניותיה, קרנות ההון סיכון GE אקוויטי, מופת וולדן.



אנגימה נחשבת לאחת מחברות ההיי-טק הפרטיות המובילות בישראל עם הכנסות של למעלה מ-20 מיליון דולר בשנה. בין לקוחותיה נמנות ג'נרל אלקטריק, פראט אנד וויטני, לוסנט, רולס רויס, HP, נוקיה, סאן מיקרוסיסטמס, מוטורולה וחברת התעופה יונייטד. החברה מעסיקה כיום כ-220 עובדים ב-7 נציגויות בארץ ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully