וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברט נסימי מבקש למנוע השעיית המסחר בקיסריה: ישקיע 4 מיליון שקל בהגדלת הונה העצמי

אלי דניאל

10.9.2003 / 16:33

הגדלת ההון נדרשת לשם עמידה בכללי השימור; במקביל, נסימי יעביר לחברה פעילות נדל"נית נוספת - 11 חנויות ומשרדים בקניון ברמת השרון ו-34 אולמות תעשייה ביבנה תמורתם ישולמו למעלה מ-15 מיליון שקל



בעל השליטה בחברת קיסריה , איש העסקים אלברט נסימי, מתכוון להשקיע 4 מיליון שקל בהגדלת הונה העצמי של החברה על מנת שזו תעמוד בכלל השימור של הבורסה ולפיו הונה העצמי המינימלי של חברה ציבורית לא יפחת משני מיליון שקל.



בתום הרבעון השני של השנה היה לקיסריה גירעון של 125 אלף שקל בהונה העצמי, ועל כן, השקעתו של נסימי, המחזיק עתה בכ-84.1% ממניות קיסריה, תאפשר לחברה לעמוד בכלל שימור זה. על פי העסקה המתגבשת, קיסריה תקצה לנסימי 93 אלף מניות שלה לפי מחיר של כ-43.1 שקל למניה. בתמורה יזרים נסימי לקופת החברה מזומנים בהיקף של כ-1.3 מיליון שקל והלוואת בעלים אותה הוא העמיד לחברה בעבר, תומר למניות.



בעקבות ההקצאה המתוכננת עתיד נסימי להחזיק בכ-88.2% מהון המניות של קיסריה, שיעור החזקה אשר אינו מקים את דרישת הבורסה, ועל כן בכוונתו להפקיד אצל חברה לניהול תיקים כ-3.2% ממניות קיסריה על מנת שזו תפיץ מניות אלה למשקיעים שונים.



במקביל להגדלת הונה של קיסריה, נסימי מבקש ליצוק לתוך החברה פעילות נדל"נית נוספת בדמות נכסי נדל"ן מניב. כך, תמורת 11 חנויות ומשרדים המצויים בקניון "שופינג" שברמת השרון תשלם החברה לאלפא אינווסטמנט - חברה פרטית הנמצאת בשליטת נסימי - כ-5.2 מיליון שקל. כמו כן, תמורת זכויות חכירה מהוונות ב-31 אולמות תעשייה ביבנה תשלם החברה כ-10.1 מיליון שקל בתוספת מס רכישה והוצאות תיווך.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully