וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרניטיקס תובעת מדב סטריקובסקי כ-3.2 מיליון שקל

אמיר הלמר

10.9.2003 / 17:15

טוענת כי סטריקובסקי נותר חייב לה 1.3 מיליון שקל בגין הלוואה שקיבל; טוענת שחבת עידן של סטריקובסקי חייבת לה סכום דומה בגין רכישת פעילות החשמל



חברת מרנטיקס, הנסחרת בפינק שיט בארה"ב, הגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך 3.1 מיליון שקל נגד דב סטריקובסקי וחברות בשליטתו - עידן מילניום וסתו (תאורה) ייצור מערכות חשמל.



מרנטיקס היא תולדת מיזוג שנערך בדצמבר 2000,עם השלד הבורסאי סתיו מערכות חשמל, שהיה בבעלות סטריקובסקי.



מכתב התביעה עולה כי באוקטובר 1999 נחתם בין מרנטיקס לסטריקובסקי הסכם לפיו הלוותה החברה לסטריקובסקי סך של כ-6.3 מיליון שקל. עוד נטען בתביעה באמצעות עו"ד עודד שטייף כי יתרת ההלוואה של סטריקובסקי נכון להיום עומדת על 4.11 מיליון שקל, כאשר מתוכה הסכום המצוי לעת עתה בפיגור ולא משולם על ידו עומד על 1.3 מיליון שקל.



בנוסף נטען בכתב התביעה כי ביוני 2001 רכשה חברת עידן שבשליטת סטריקובסקי את פעילות קבלנות החשמל שנותרה במרנטיקס לאחר המיזוג תמורת 2.5 מיליון שקל ב-25 תשלומים שווים.



מרנטיקס טוענת כי עידן שילמה אך חלק מסכום הרכישה עד לדצמבר 2002 והפסיקה כך שכיום החוב המצוי בפיגור לגבי הסכם הרכישה עומד על 1.33 מיליון שקל. בנוסף לכך טוענת מרנטיקס חייבת לה עידן סכום נוסף של כ-548 אלף שקל עבור התחייבויות של עידן שנפרעו לטענת מרנטיקס על ידה לצדדים שלישיים.



מרנטיקס טוענת עוד כי עידן הפסיקה את פעילותה העסקית לאחר רכישת פעילות החשמל מידיה וכי ככל הידוע לה פעילותה העסקית הועברה לסתו (תאורה). לטענת מרנטיקס יש להרים את מסכי ההתאגדות בין שתי החברות שכן הם משמשים לטענתה כאמצעי הסתתרות עבור סטריקובסקי להעברת פעילויות וכספים בין החברות לצורך הרחקתם מנושים. טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully