וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאנס מקבלת עוד צ'אנס: חתמה על הסכם לאספקת צמיגים ליצרן זר ב-9.5 מיליון יורו

אילן מוסנאים

10.9.2003 / 17:47

תספק את הצמיגים במהלך השנים 2004-2006; לחברה המזמינה זכות להכפיל את היקף ההזמנה; העסקה תביא למיצוי כושר הייצור ותתרום להפחתת עלויות הייצור הממוצעות



יצרנית הצמיגים אליאנס , הנמצאת בשליטת אליעזר פישמן ובני משפחתו, מספקת היום למשקיעים חדשות טובות אחרי תקופה ארוכה בה לא סיפקה להם סיבות רבות לחייך.



החברה הודיעה היום לבורסה כי חתמה על הסכם עם יצרן צמיגים עולמי גדול לפיו היא תייצר עבורו צמיגים הנושאים את שמו בהיקף מצטבר של כ-9.5 מיליון יורו במהלך השנים 2004-2004. היקף הרכישות ילך ויגדל במהלך התקופה וב-2006 הוא יעמוד על סכום של כ-4 מיליון יורו. החל משנת 2007 יוארך ההסכם באופן אוטומטי לתקופה של שנה אחת נוספת, אלא אם כן יוחלט על ידי אחד הצדדים להפסיק את ההתקשרות.



אליאנס מציינת כי בהתאם לתנאי ההתקשרות, שמורה למזמין הזכות להגדיל את היקף ההזמנות שימסור לחברה, עד להכפלת הכמות המקורית בהסכם. בחברה מדווחים כי העסקה תביא למיצוי כושר הייצור הבלתי מנוצל שלה, ובכך תתרום להפחתת עלויות הייצור הקבועות הממוצעות שלה לכל טון תפוקה. בחברה צופים כי לעסקה תהיה השפעה על התוצאות העסקיות שלה החל מ-2004 ואילך.



חברת אליאנס סבלה ברבעונים האחרונים מהרעה מהותית בתוצאותיה, ובעקבות זאת היא ביצעה מספר מהלכי התייעלות, שכללו בין היתר צמצום של מצבת כוח האדם שלה.



מהלכי ההתייעלות של החברה באו לידי ביטוי בתוצאות הרבעון השני של השנה בו היא דיווחה על גידול של כ-28% בהכנסות לרמה של כ-110.3 מיליון שקל ועברה לרווח תפעולי.



החברה דיווחה אמנם על רבעון תשיעי רצוף של הפסדים, אך הצליחה לחתוך את ההפסדים לרמה של כ-4.8 מיליון שקל בהשוואה להפסד של כ-64.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. במחצית הראשונה של השנה דיווחה החברה על הפסד של כ-28.7 מיליון שקל וזאת לעומת הפסד של 81.2 מיליון שקל במחצית המקבילה.



הפסדיה של החברה הובילו לכך שהונה העצמי נשחק מתחילת השנה מרמה של כ-64.6 מיליון שקל לרמה של כ-35.9 מיליון שקל ביום ה-30 ביוני 2003. צבר ההכנסות של החברה, שצפוי כעת לצמוח בצורה מהותית, הסתכם בסוף הרבעון השני בכ-30 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully