וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מניות מיעוט בגו נקסט מתכוון לתבוע את אילן בן דב על עסקת מכירת החברה לפלאפון תמורת "נזיד עדשים"

ערן גבאי

10.9.2003 / 18:23

התובע, אילון גינזבורג, מחזיק בכ-3% ממניות סאניקום ומכהן כיו"ר הפורטל תפוז; טוען כי בן דב קידם את ענייניו האישיים בעסקת המכירה; גו נקסט נמכרה לפלאפון תמורת 42.5 מיליון שקל



אילון גינזבורג, המחזיק בכ-3% ממניות סאניקום ומשמש סמנכ"ל הפיתוח העסקי בחברת סאני אלקטרוניקה, כמנהל סאניקום וכיו"ר פורטל האינטרנט תפוז שבבעלות סאניקום, עומד להגיש תביעה כספית נגד בעל השליטה בחברת סאני , אילן בן דב, בעקבות שווי מכירת חברת גו נקסט לפלאפון בסוף השנה שעברה.



במכתב שהעביר גינזבורג, באמצעות בא כוחו עו"ד רונן עדיני, הוא קובע שההחלטה למכור את חברת גו נקסט לפלאפון נעשתה שלא על דעתו כבעל מניות מיעוט בחברה ובלא הסכמתו.



כמו כן טוען גינזבורג כי אף טיוטה של חוזה המכירה כולל הטיוטה הסופית לא הועברה לעיונו, וכי מכירת המניות של סאניקום בגו נקסט לא קיבלה את אישור מוסדות החברה - לא הדירקטוריון ולא האסיפה הכללית של בעלי המניות.



"מכירת המניות רוקנה למעשה את סאניקום מעיקר נכסיה והותירה בידיה רק את ההחזקות בפורטל האינטרנט תפוז. ריקון החברה מנכסיה פוגע באופן ברור בזכויות הקניין של גינזבורג", נקבע במכתב מטעמו של גינזבורג, בניסיון להגיע לפשרה עם בן דב על תשלום של 1.26 מיליון דולר פיצוי, על פי שווי החזקות סאניקום בגו נקסט של כ-40 מיליון דולר.



גינזבורג מאשים את בן דב במכירת גו נקסט במחיר עלות, "בנזיד עדשים", בהתעלם מהשווי האמיתי של גו נקסט ובהתעלם מהערכות שווי לחברה. מחיר המכירה של גו נקסט היה 42.5 מיליון שקל.



גינזבורג מאשים את בן דב בשיקולים זרים, ומרמז לכך שבן דב יכל לקטוף את עיקר רווחיו מהעסקה באמצעות עסקות מכירת מכשירים לפלאפון.



בן דב, באמצעות בא כוחו עו"ד אמתי נדר, דחה את הצעת הפשרה של גינזבורג וטען כי מכירת המניות בגו נקסט נעשתה כדין וכי גינזבורג האיץ, לכאורה, בבן דב לבצע את המכירה "גם במחיר של הפסד". כמו כן, כותב בא כוחו של בן דב כי הוא רואה במכתב של גינזבורג כהודעה חד צדדית על רצונו לעזוב את תפקידו בסאני באופן מיידי.



גינזבורג השיב לבן דב במכתב נוסף כי בכוונתו להגיש בקרוב לבית המשפט תביעות בכל אחד מהנושאים השנויים במחלוקת ביניהם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully