וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקום הורידה החזקתה באינטרנט זהב ל-68.6%; מכרה חבילת מניות נוספת ב-840 אלף דולר

גתית פנקס

10.9.2003 / 12:22

מאז תחילת אוגוסט מכרה יורוקום מניות בכ-2 מיליון דולר; אינטרנט זהב זינקה ב-256% מתחילת השנה אך איבדה 42% מאז רמות השיא השנתיות שלה ביולי



חברת יורוקום שבבעלות שאול אלוביץ' ממשיכה למכור מניות של אינטרנט זהב . החברה הודיעה לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) כי מכרה בסוף החודש שעבר 200 אלף מניות של אינטרנט זהב בתמורה ל-840 אלף דולר. יורוקום החלה במכירת מניות החברה בתחילת אוגוסט והן מסתכמות עד כה בכ-2 מיליון דולר. כעת, יורוקום מחזיקה ב-68.6% ממניותיה של אינטרנט זהב.



אינטרנט זהב, המספקת שירותי אספקת אינטרנט, תכנים ומסחר אלקטרוני, רשמה ברבעון השני של 2003 הכנסות של 44.6 מיליון שקל ורווח של 47 אלף שקל כתוצאה מנכס מס שקיזז את הוצאות המימון בהן נשאה. שווי השוק של החברה בבורסת הנאסד"ק הוא כ-75 מיליון דולר, זאת, לאחר זינוק של 256% מתחילת השנה. ואולם, בתקופה האחרונה המניה ירדה מרמות השיא השנתיות שלה ואיבדה מאז אמצע יולי 42% מערכה.



החולשה היחסית במניה הלכה יד ביד עם פעילות בעלי עניין מוגברת. למהלך מכירת המניות על ידי יורוקום קדם חיסול כל החזקותיו האישיות של אלוביץ' בחברה, המשמש גם כיו"ר אינטרנט זהב, תמורת 600 אלף שקל וכן מכירת מניות שביצע אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב, בהיקף של יותר מ-2.1 מיליון דולר.



יורוקום מבצעת את המכירות דרך חברת יורונט תקשורת ובאמצעות CIBC. אלוביץ' מחזיק ב-51% ממניותיה של יורוקום ואריסון השקעות בנותרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully