וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא כוח נאמן תבל: "קיים ויכוח לגבי הזכויות של גלובסקום בחברת גלובקול"

ערן גבאי

11.9.2003 / 11:37

גלובסקום נמצאת בשליטת אליעזר פישמן; החזקות תבל בגלובקול (50%) אמורות להימכר במסגרת הסדר הנושים ותמורתן תשרת את חוב הספקים; דסק"ש מציעה לרכוש המניות לפי שווי חברה של כ-90 מיליון שקל



עו"ד דרור ויגדור, בא כוח נאמן תבל צבי יוכמן, אמר היום בדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעניין צו הקפאת ההליכים בתבל כי "קיים ויכוח לגבי הזכויות של גלובסקום בחברת גלובקול".



ויגדור הגיב להסתייגות מצד בא כוח חברת גלובסקום, המחזיקה בכ-50% ממניות חברת גלובקול, שטען כי קיימות סתירות ניסוח בהסדר הנושים של תבל בעניין זכויות ההחזקה של גלובסקום בגלובקול. ויגדור ציין כי גלובסקום אינה צד להסדר הנושים של תבל, אך לאחר שזכויותיה יובהרו היא תהיה זכאית להן ולא צפויה להתעורר בעיה בעניין זה.



החזקות חברת תבל בגלובקול (50%) אמורות להימכר במסגרת הסדר הנושים בתבל ותמורתן אמורה לשרת את חוב חברת הכבלים לנושים הבלתי מובטחים (הספקים) שמסתכם בכ-411 מיליון שקל.



לגלובסקום, הנשלטת על ידי איש העסקים אליעזר פישמן, קיימת זכות סירוב ראשונה וזכות הצטרפות למכירת המניות בחברה.



בישיבת הדירקטוריון האחרונה של דסק"ש , בה אושר הסדר הנושים לתבל, הוחלט שדסק"ש תציע ליוכמן לרכוש את מלוא החזקותיה של תבל בגלובקול (50%) ובנטוויז'ן (45.7%) תמורת כ-135 מיליון שקל, כ-15 מיליון שקל יותר מההצעה הקודמת.



עבור 50% ממניות גלובקול תציע דסק"ש 45 מיליון שקל ועבור 46% ממניות נטוויז'ן תציע דסק"ש 90 מיליון שקל. ההצעה תהיה ניתנת למימוש על ידי יוכמן עבור שתי החברות או כל אחת בנפרד.



במידה שבעלי המניות האחרים יצטרפו למכירת ההחזקות באותם תנאים תרכוש דסק"ש את חלקם בחברות.



הערכת שווי מינימלית שקיבל יוכמן בעבר עבור גלובקול היתה לפי שווי חברה של 18 מיליון דולר. כעת ההצעה של דסק"ש משקפת לחברה שווי של כ-90 מיליון שקל, או כ-20 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully