וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד אלטשולר: ההשקעה במניות החברות היצואניות מוכיחה את עצמה

ניצן כהן

11.9.2003 / 11:51

מנכ"ל אלטשולר שחם: המניות של מכתשים אגן, טבע, כי"ל ואלוני חץ הן מהאטרקטיביות בשוק. "יש להיזהר מקיצוצי יתר בתקציב המדינה"

גלעד אלטשולר, מנכ"ל אלטשולר שחם, מעריך שההשקעה האטרקטיווית היום היא באג"חים הממשלתיות הארוכות, ובעיקר הגלילים והשחרים, תוך שילוב מניות חברות מוטות יצוא. אלטושלר מציין שמניות מכתשים אגן, טבע, אלוני חץ וכי"ל הן האטרקטיוויות בין חברות אלה.

אלטשולר מוסיף כי רווחי הון מעניינים צפויים בטווח של חצי שנה בהשקעה בגלילים הארוכים ובשחרים הארוכים. "ככל שריבית בנק ישראל תמשיך לרדת והאינפלציה תהיה אפסית ללא התחזקות מהותית של הדולר, יווצרו הזדמנויות מעניינות בגלילים הארוכים כשהתשואה עליהם צפויה להגיע לרמה של 4% בטווח של חצי שנה. התשואה בשחרים הארוכים צפויה להגיע באותה תקופה ל-7%-7.5%".

"כשהאלטרנטיווה היא בין השקעה בפק"מ לבין השקעה בגליל בתשואה דומה - ההעדפה היא להשקיע בגליל וזאת בעיקר בגלל התגובה המהירה של המשקיעים להתפתחויות בשווקים".

להערכת אלטשולר, הקיצוצים בתקציב המדינה לשנת 2004 מתקבלים באהדה בשווקים. "ההערכה היא שיש מנהיגות כלכלית ויש מי שדואג ליציבות של המשק - זה תורם לאמינות של השווקים ותומך ביציאה ממיתון. יחד עם זאת, יש להיזהר מפני קיצוצי יתר בתקציב המדינה שיכבידו עוד יותר על הצריכה הפרטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully