וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס הנכסים הרשמי מבקש מביהמ"ש לאשר מינויו כמפרק הקבוע של הבנק למסחר

אמיר הלמר

11.9.2003 / 13:54

שחר מבקש למנות לבנק ועדת ביקורת שתלווה את הליכי הפירוק ובראשה תעמוד השופטת בדימוס מרים פורת



כונס הנכסים הרשמי, ע"ד שלמה שחר, הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, באמצעות עו"ד טובה פריש, דו"ח אודות כינוסה של אסיפת נושים ראשונה בעניין הבנק למסחר.



אסיפת הנושים התכנסה ביום 3 בספטמבר 2003 על מנת לקבוע את זהותו של המפרק הקבוע לבנק ועל מנת לדון במינויה של ועדת ביקורת. במסגרת אסיפת הנושים התקבלה פה אחד החלטה אודות המשך כהונתו של הכונס הרשמי בתפקיד מפרק קבוע לבנק.



נציג בנק ישראל, שהינו הנושה הגדול ביותר בהליך, בגין התשלומים שמבצע בנק ישראל מכוח ערבותו לבעלי החשבונות בבנק, ציין, באשר למינויה של ועדת ביקורת והרכבה, כי ראוי שבבחירת הרכב ועדת הביקורת יבואו לידי ביטוי אופיו הציבורי של הליך הפירוק וההשלכות הציבוריות שיש להליך זה.



בנסיבות העניין ולאחר התייעצות עם הכונס הרשמי, העלה נציג בנק ישראל באסיפה את הרכבה המוצע של ועדת הביקורת, אשר בראשה תשב מרים פורת, שופטת בדימוס של בית המשפט המחוזי בתל אביב, שעסקה בתיקי פירוק בתקופת כהונתה; חברי הוועדה הנוספים שהוצעו הינם מרים רובינשטיין, המשנה לפרקליטת המדינה לעניינים אזרחיים, ד"ר דוד האן, איש אקדמיה בעל מומחיות בדיני חדלות פירעון, עו"ד אלי מונטג, היועץ המשפטי של בנק ישראל ואבי וישנביץ, סגן המפקח על הבנקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully