וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הקניות של FCR לא נפסק: השלימה רכישה של שני מרכזים מסחריים בקנדה תמורת כ-40.7 מיליון דולר קנדי

אלי דניאל

11.9.2003 / 14:50

הנכסים מצויים בעיר קלגרי שבמחוז אלברטה; לצורך העסקה קיבלה החברה מימון בנקאי לטווח ארוך בהיקף של כ-14.5 מ' ד' קנדי; עד תום השנה יושקעו 115 מ' ד' קנדי נוספים ברכישות ובפיתוח של נכסים קיימים



חברת FCR - First Capital Realty הקנדית, הנמצאת בשליטת גזית גלוב הישראלית (מחזיקה בכ-59% מהון מניותיה), הודיעה היום על השלמת רכישתם של שני מרכזים מסחריים הממוקמים בעיר קלגרי שבמחוז אלברטה, קנדה, בתמורה לכ-40.7 מיליון דולר קנדי.



החברה מימנה את העסקה באמצעות המזומנים שברשותה, אשראי בנקאי לזמן ארוך בהיקף של כ-14.5 מיליון דולר קנדי ובריבית של 6.62%. בהקשר זה נזכיר כי לפני כשבועיים השלימה החברה הנפקה פרטית של מניות במסגרתה היא גיסה 31.2 מיליון דולר קנדי מבעלי מניותיה וממשקיעים מוסדיים.



בשני המרכזים המסחריים - Tuscany Plaza ו-McKenzie Towne - מצויות חנויות עוגן כדוגמת רשת הסופרמרקטים Sobeys ורשת הפארם Super Drug Mart. מרכז Tuscany Plaza, אשר שטחו הכולל הוא 85 אלף רגל רבוע, מצוי בצפון-מערב קלגרי וכל החנויות שבו מושכרות. המרכז השני, McKenzie Towne, מצוי בדרום-מזרח קלגרי ושטחו הוא 107 אלף רגל רבוע. בחברה הקנדית מציינים כי בצמוד ל- McKenzie Towne מצוי שטחי קרקע בעלי ייעוד מסחרי, כך שבעתיד ניתן יהיה להרחיבו.



מאז תחילת השנה השקיעה FCR למעלה מ-150 מיליון דולר קנדי ברכישה של 14 נכסים, וזאת בנוסף להשקעה של יותר מ-50 מיליון דולר קנדי בפיתוח ושדרוג של נכסים קיימים. החברה צופה כי עד לתום השנה הנוכחית היא תשקיע סכום נוסף של 115 מיליון דולר קנדי ברכישות חדשות ובפיתוח ושדרוג נכסים קיימים.



דורי סגל, נשיא ומנכ"ל FCR, התייחס לרכישות החדשות ומסר כי "התוספת של שני הנכסים שנרכשו בקלגרי לתיק הנכסים שלנו שבמחוז אלברטה, עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו לרכישת נכסים במרכזי אוכלוסין הנמצאים בתהליך צמיחה". לדבריו, "FCR תשקיע השנה כ-315 מיליון דולר קנדי בהרחבת פעילותה באמצעות רכישות ופיתוח נכסים קיימים, וזאת לאחר שפעילות החברה בשוק ההון הקנדי הסתכמה בגיוס הון כולל של כ-136 מיליון דולר קנדי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully