וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם סיסטמס מתקרבת לרווחיות - פידליטי מגדילה החזקות: הפכה לבעלת המניות הגדולה עם 13% ששוויים 56 מיליון דולר

גתית פנקס

11.9.2003 / 15:17

פידליטי רכשה כ-5% מאז סוף יוני בהשקעה מוערכת של 12.5-19.5 מ' ד'; סמנכ"לית הכספים: "המכירות שלנו צומחות ועמן שווי השוק; מקווים שמוסדיים נוספים יגדילו החזקות"



הפגישות שקיימו בחודשים האחרונים מנהלי אם סיסטמס עם משקיעים מוסדיים גדולים נשאו פרי: FMR, זרוע ההשקעות של המשקיעה המוסדית הבינלאומית פידליטי, דיווחה אתמול לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) כי הגיעה להחזקה של 13% ממניותיה של אם סיסטמס (3.5 מיליון מניות) שהשווי הנוכחי שלהם הוא 56 מיליון דולר.



פידליטי, באמצעות גופים שונים, החזיקה נכון לסוף יוני ב-8.3% ואם כך, 4.7% הנוספים נרכשו מאז סיום הרבעון - עובדה שגם היא ודאי סייעה למניית החברה לזנק במצטבר ב-45% עד היום, מאז סוף יוני. פידליטי רכשה מניות של אם סיסטמס מאז סוף יוני בהיקף של 12.5-19.5 מיליון דולר (מדובר בהערכה, שכן לא ידוע במדויק לפי אילו מחירים בוצעו הרכישות). היא נכנסה לראשונה לפוזיציה לפני יותר משנה באמצעות הקבוצה האירופית שלה שבסיסה בלונדון, וכעת הצטרפה אליה גם הקבוצה האמריקאית מבוסטון.



אם סיסטמס עוסקת בפיתוח וביצור רכיבי זיכרון מבוססי פלאש עבור מחשבים ומוצרים מבוססי מחשב. "הגדלת הפוזיציה של פידיליטי בחברה היא כמובן חיובית ביותר", אומרת רונית מאור, סמנכ"לית הכספים של החברה. "אנחנו מתקרבים לרווחיות, המכירות שלנו צומחות, שווי השוק גדל והיקפי המסחר מתרוממים. הנסיבות הללו, בצירוף העובדה שאנחנו נמצאים בשווקים חמים עם חשיפה גדולה, הובילו את פידליטי להחלטה להגדיל את ההחזקה. במקביל, אנחנו נמצאים בקשר עם מוסדיים אחרים, ואנחנו מקווים שגם הם יחליטו לרכוש מניות".



עד כה, המוסדית הגדולה ביותר שהחזיקה במניות אם סיסטמס היתה RS Investment Management עם כ-10.5% ממניות החברה, ואולם פידליטי עקפה אותה. בעל מניות גדול נוסף בחברה הוא דב מורן - יו"ר, נשיא ומנכ"ל, עם כ-8.6% כולל אופציות בנות מימוש מיידי.



אם סיסטמס, ששווי השוק שלה הוא 435 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק, רשמה ברבעון השני של השנה הפסד של 380 אלף דולר על מחזור של 25.6 מיליון דולר. ברבעון הבא, החברה מקווה להכנסות של 28.2 מיליון דולר, והכנסות של כ-31 מיליון דולר ברבעון הרביעי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully