וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוט בוחנת גיוס של 10-20 מיליון דולר בהנפקה ציבורית בלונדון או ת"א

צורי דאר

11.9.2003 / 14:13

כך נודע ל-TheMarker; סמנכ"ל הכספים: החברה עברה לרווח ברבעון השני של 2003; נטריאליטי, שאת נכסיה רכשה אלוט לפני כשנה, תורמת לכ-25% מהכנסות החברה



חברת אלוט קומיוניקיישנס (Allot Communications), צופה לסיים את שנת 2003 עם הכנסות של כ-20 מיליון דולר. כך אמר היום ל-TheMarker סמנכ"ל הכספים של החברה, עדי ספיר.



עוד אמר ספיר, כי לנוכח סגירת שוק ההנפקות בנאסד"ק, החברה החלה לבחון לאחרונה גיוס של 10-20 מיליון דולר בהנפקת ציבורית בבורסות של לונדון או תל אביב. לדברי ספיר, החברה עברה לרווחיות ברבעון השני של השנה. "ההכנסות של אלוט צפויות לצמוח השנה בלמעלה מ-100%, ואנחנו צופים קצב צמיחה דומה גם בשנה הבאה", אמר ספיר. "גיוס ציבורי יסייע לנו להמשיך ולהתרחב, וזאת מבלי לרדת מתחת לקו ה-Break Even".



אלוט עוסקת בפיתוח פתרונות להבטחת איכות שירות (QoS) ברשתות תקשורת נתונים. משפחת מוצרי NetEnforcer שפיתחה מתעדפת הקצאת רוחב פס ברשתות תקשורת, על פי מדיניות שנקבעת על ידי הלקוח. המוצרים מיועדים הן לתקשורת בין ארגונית דרך האינטרנט והן לתקשורת פנים ארגונית, גם בארגונים מבוזרים, דרך רשת אינטראנט פנימית.



מוצרי החברה מיועדים לארגונים המבקשים לתת עדיפות לתעבורת נתונים באפליקציות התורמות להכנסותיהם, ולצמצם "זלילת" רוחב פס על ידי אפליקציות בידוריות כגון תוכנות שיתוף קבצים (P2P) להורדת שירים וסרטים. תעדוף של תקשורת חיונית, כגון טרנזאקציות כספיות, או דואר, מסייע לארגון לנצל טוב יותר את קו התקשורת שהוקצה לו, מבלי להשקיע בהגדלת רוחב הפס.



שוק נוסף אליו פונה אלוט הוא ספקי שירותי תקשורת כגון חברות טלקום, ספקיות אינטרנט, וחוות שרתים, המעוניינים לתעדף לקוחות על פי רמת איכות השירות שהובטחה להם בהסכם. תחום ה-SLA - Service Level Agreement הינו תחום חיוני לספקיות שירותי תקשורת כיוון שהן מתחייבות בד"כ לתקרת השירות - מה רוחב הפס המקסימלי שיקבל הלקוח במסגרת ההסכם, אולם לא לרצפת השירות - מה רוחב הפס המינימלי שיקבל בשעות העומס. יצוין כי בתחום זה מתחרה אלוט בחברת פי-קיוב הישראלית.



לדברי עזי רונן, סמנכ"ל השיווק באלוט, הפתרונות של החברה חוסכים לספק השירות השקעה בהרחבת התשתית, ומונעים נטישה של לקוחות לא מרוצים. רונן הוסיף כי ללקוחות מסדר גודל כזה מייעדת החברה בעיקר את קו מוצרי ה-AC-1000, המיועד לנפחי תעבורה של כמה ג'יגה ביט לשנייה. ה-AC-1000 מתומחר בכ-100 אלף דולר ליחידה וצפוי להיות המקור העיקרי להכנסותיה של אלוט בשנים הקרובות, אמר רונן.



אלוט רכשה לפני כשנה את נכסי חברת נטריאליטי הישראלית. בעקבות הרכישה, השתלבו באלוט כ-20 מעובדי נטריאליטי. לדברי ספיר המיזוג הוכתר בהצלחה, וכיום תורמת פעילות נטריאליטי לכ-25% מהמחזור של אלוט.

המתחרה העיקרית של אלוט הינה חברת פאקטיר (PACKETEER) האמריקאית הנסחרת כיום בנאסד"ק לפי שווי של כ-420 מיליון דולר. פאקטיר צפויה למכור ב-2003 בכ-70 מיליון דולר.



אלוט נוסדה ב-1997 על ידי יגאל יעקובי, מייסד ארמון שנמכרה לביי נטוורקס, המשמש כיו"ר וכמנכ"ל החברה, ומיכאל שורמן, המשמש כ-CTO. נשיא החברה כיום הוא ערן זיו, יוצא ווקלטק. החברה גייסה עד כה כ-30 מיליון דולר. על בעלי מניותיה נמנות קרנות ההון סיכון הישראליות ג'נסיס (15%), ג'מיני (15%), תמיר-פישמן (10%), וולדן ישראל, תמר, בנקי ההשקעות DRW ובנקבוסטון, וחברות ההשקעה איטוצ'ו וג'אפקו. יזמי החברה מחזיקים בכ-20% מהחברה ועוד כ-17% נמצא בידי העובדים. כן קיבלה החברה מענק של כ-5 מיליון דולר מהמדען הראשי בתמ"ס.



על לקוחותיה נמנות ורייזון, ספרינט, נייקי, סטארבאקס, בזק בינלאומי ועוד. החברה מעסיקה כיום כ-120 עובדים במרכז פיתוח בהוד השרון ובמשרדים בארה"ב, ברזיל, מקסיקו, צרפת, סינגפור ויפאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully