וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: לוסנט זינקה ב-6.8% בעקבות העלאת המלצה

רונן סרברניק

11.9.2003 / 23:13

סגירה חיובית ביום הזיכרון לאירועי ה-11 בספטמבר; חברת התוכנה אדובי סיסטמס זינקה ב-8.4% לאחר שגברה על תחזיות האנליסטים; מניית דאו ג'ונס עלתה ב-6%



סגירה חיובית נרשמה בשוק המניות האמריקאי לאחר יומיים רצופים של ירידות. המשקיעים בחרו להעלים עין בשלב זה מהחמרה נוספת בנתוני שוק העבודה האמריקאי וניצלו ירידה של 3.5% במדד נאסד"ק ביומיים האחרונים כדי להצטייד במניות. מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.4%; הנאסד"ק הוסיף 1.2%.



השווקים ציינו את יום מתקפת הטרור שאירעה לפני שנתיים בארבע דקות דומייה נפרדות. לפני פעמון הפתיחה נעצרה הפעילות לשתי דקות דומייה ב-15:46 וב-16:03 לציון דקת הפגיעה של שני המטוסים במגדלי מרכז הסחר העולמי. לאחר הפתיחה נעצר המסחר מלכת לדקה ב-16:59, זמן נפילתו של המגדל הראשון, וב-17:29 עת התמוטט המגדל השני.



שוק העבודה האמריקאי ממשיך לעורר דאגה. מספר התביעות הראשונות לדמי אבטלה בארה"ב בשבוע שהסתיים ב-6 בספטמבר עלה ל-422 אלף - שיא של חודשיים - והרבה מעל לתחזיות של 395 אלף תביעות ראשונות. בשבוע הקודם עמד מספר התביעות הראשונות על כ-419 אלף. הממוצע ב-4 השבועות האחרונים זינק ל-407,250 תביעות ראשונות לדמי אבטלה - שיא של שישה שבועות - וגידול של 4,500 תביעות לעומת הממוצע בשבוע הקודם.



במקביל התרחב הגירעון המסחרי של ארה"ב לחודש יולי ב-0.7% ל-40.32 מיליארד דולר - פחות מתחזיות וול סטריט לגירעון מסחרי של 40.4 מיליארד דולר. נתוני הגירעון המסחרי לחודש יוני תוקנו כלפי מעלה מ-39.5 מיליארד דולר ל-40 מיליארד דולר.



בנק ההשקעות סמית בארני הוריד את המלצתו למניית IBM מ"נייטרלי" ל"תשואת חסר" בשל חשש מסוים מצמיחת המכירות בחטיבת השירותים של החברה ומחירה הגבוה של המניה, עוד קרא הבנק ללקוחותיו "לנצל את חוזקה הנוכחי של המניה לטובת מימושים". מניית ביג בלו עלתה ב-0.1%.



יצרנית ציוד התקשורת לוסנט נהנתה מהעלאת המלצה של סאונדוויו וזינקה ב-6.8%. חברת המחקר העלתה את המלצתה למניה מ"תשואת חסר" ל"נייטרלי" בשל העדויות המצטברות לשיפור עונתי משמעותי בהוצאות על תשתיות סלולר.



בנק ההשקעות סמית בארני הוריד את דירוג יצרניות שבבי התקשורת PMC סיירה (סימול PMCS) ו-אפלייד מיקרו סירקטס (סימול AMCC) ל"תשואת חסר". המניות ירדו ב-0.9% ו-5.3% בהתאמה.



חברת התוכנה אדובי סיסטמס (סימול ADBE) דיווחה אתמול בלילה על עלייה ברווח ברבעון השלישי וגברה על תחזיות האנליסטים. UBS העלה את מחיר היעד של המניה ואת תחזית הרווח לרבעון הרביעי. מנייתה נסגרה בעליה של 8.4% .



מניית דאו ג'ונס (סימול DJ), המוציא לאור של עיתון ה"וול סטריט ג'ורנל", עלתה ב-6% לאחר שסמית בארני העלה את דירוג המניה ל"תשואת שוק" בעקבות ציפיות להתאוששות בהכנסות הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully