וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה זכיית חברות האבטחה "שלג לבן" ו"צוות ביטחון" באבטחת הגבולות

אסף ברגרפרוינד

14.9.2003 / 11:39

ביהמ"ש ביקר התנהלות ועדת המכרזים, והעביר הזכייה לקבוצת השומרים; ב"שלג לבן" מעורב פעיל הליכוד שלומי עוז; שווי המכרז - 300 מיליון שקל



בית המשפט המחוזי בתל אביב ביטל הבוקר (ראשון) את זכייתן של חברות האבטחה "שלג לבן" ו"צוות ביטחון", בהן מעורב פעיל הליכוד שלומי עוז, במכרז רשות שדות התעופה ומעברי הגבול (רש"ת) לאבטחת מעברי הגבול היבשתיים של ישראל. שווי המכרז - 300 מיליון שקל.



בית המשפט קבע כי החברה שהפסידה ל"שלג לבן" ול"צוות ביטחון", קבוצת השומרים, היא הזוכה במכרז. הדיון התקיים בעקבות עתירה שהגישה חברת השומרים בתחילת השנה, בבקשה לפסול את תוצאות המכרז.



נשיא בית המשפט המחוזי, אורי גורן, קבע כי התנהלותה של ועדת המכרזים של רש"ת בפרשה "מעוררת תמיהות לא מועטות". השופט קובע בפסק הדין כי הצעת "שלג לבן" ו"צוות ביטחון" היתה נגועה בצירופו של תצהיר כוזב. לדעת השופט, יש בפגם זה כדי לפסול את ההצעה שהגישו החברות, וכן את ההחלטה של ועדת המכרזים להכריז על ההצעה כזוכה. בנוסף, כותב גורן, הכתם שדבק בהצעת שלג לבן נעוץ בעיקרו של דבר בעובדה ששלג לבן הציגה בפני הוועדה "מצג כוזב" בקשר לקיומו של רישיון כוח אדם שהיה לה.



נגד "רעש לבן" ו"צוות ביטחון" התנהלה השנה, במקביל להליך המשפטי האזרחי, חקירת משטרה לגבי אופן הזכייה במכרז, אולם עד עתה לא הביאה החקירה להגשת כתב אישום פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully