וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים מר אופטימי: ח.מר תציג במחצית השנייה של 2003 זינוק של כ-70% במכירות ורווח של 5-6 מיליון דולר

אילן מוסנאים

14.9.2003 / 16:58

החברה מסרה את הנתונים במצגת לאנליסטים שערכה בצהריים; המכירות יגיעו במחצית ל-250 מ' ש'; מר צופה תוצאות דומות או אף טובות יותר במחצית הראשונה של 2003; במחצית השניה של 2002 הפסידה 14.2 מ' ש'



ח.מר צופה צמיחה של כ-70% בשורת ההכנסות שלה במחצית השנייה של 2003. כך אמר מנכ"ל החברה ובעל השליטה בה, חיים מר, בכנס אנליסטים שערכה החברה היום. בנוסף העריכה החברה כי תציג במחצית רווח נקי של 5-6 מיליון דולר (כ-22.5-27 מיליון שקל). זאת לעומת הפסד של כ-14.2 מיליון שקל במחצית השנייה של 2002 ורווח של כ-5.2 מיליון שקל במחצית שפתחה את 2003.



מר ציין כי לחברה שקיפות גבוהה בכל הנוגע לתוצאותיה ב-4 הרבעונים הבאים והיא צופה שהתוצאות במחצית הראשונה של 2004 יהיו דומות לאלה של המחצית השנייה של 2003 או אף טובות יותר.



מר ציין כי החברה מרגישה תנועה ערה אצל לקוחותיה, וזאת הן בתחומי האבטחה (תחום בו זכתה באחרונה בחוזה גדול בהיקף של כ-25 מיליון דולר לאספקת מערכות אבטחה ובקרה לממשלת יוון לקראת האולימפיאדה), והן בתחומי התקשורת הסלולרית.



נציין כי כבר בדו"חותיה לרבעון השני של 2003 דיווחה החברה על אופטימיות לגבי יכולתה לצמוח בשווקים השונים בהם היא פועלת. כך היא כתבה בדו"ח הדירקטוריון שלה כי השוק הברזילאי, בו היא פועלת בתחום התקשורת האלחוטית, מגלה סימני התעוררות מסוימת שבאו לידי ביטוי על חתימה עם מספר מפעילים, וכי היא אופטימית לגבי תוצאותיה בשוק המקסיקאי.



בהמשך היא כותבת כי לאחר תקופה ארוכה של משבר בשוק הטלקום נראה שמתרחש שיפור במצבם של חלק מלקוחותיה והם משקיעים ברשתות אותן הם מפעילים, מה שבא לידי ביטוי בתוצאות הדו"ח הנוכחי וצפוי להשתפר בשני הרבעונים הבאים. החברה דיווחה בדו"חות הרבעון השני גם על מגעים לשם קבלת עבודות בהיקפים משמעותיים בתחומי האבטחה במקסיקו ובמדינות השכנות לה.



ח.מר, שנסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-32 מיליון דולר, פועלת במגוון תחומים בענף התקשורת. החברה עוסקת בתכנון, פריסה, ייצור, התקנה ותחזוקה של מערכות תקשורת מסוגים שונים. בנוסף החברה פעילה בתחום המערכות לבקרת איכות סביבה ובתחום מערכות האבטחה והבקרה (Security & Survillience).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully