וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון מקורות מתכוון לאשר ליו"ר היוצא אורי שגיא פיצויי פרישה של 200% - 180 אלף שקל

עמירם כהן

15.9.2003 / 10:26

שגיא מסיים את תפקידו לאחר ששר התשתיות מינה לתפקיד את בוקי אורן, סמנכ"ל חברת נטפים; במקורות נמתחה אתמול ביקורת על ההצעה לאשר לשגיא פיצויי פרישה בשיעור זה



דירקטוריון חברת מקורות מתכוון לאשר ליו"ר היוצא של החברה, אורי שגיא, פיצויי פרישה של 200% בסך 180 אלף שקל. מקורות נוהגת להעניק ליושבי הראש הפורשים מהחברה פיצויי פרישה בשיעור זה. ההצעה להעניק לשגיא את הפיצוי צפויה לעלות לאישור הדירקטוריון בשבוע הבא.



שגיא מסיים השבוע את תפקידו במקורות לאחר ששר התשתיות, יוסף פריצקי, סירב לאשר לו קדנציה נוספת בתפקיד. במקום שגיא מונה ליו"ר מקורות בוקי אורן, שכיהן עד עתה כסמנכ"ל חברת נטפים לייצור תשומות השקיה.



במקורות נמתחה אתמול ביקורת על ההצעה לאשר לשגיא פיצויי פרישה בשיעור זה, בנימוק שבשלוש השנים האחרונות לא היו עדכוני שכר לעובדי החברה, הוקפאו כל ההעלאות בדרגה והחברה התנהלה ללא הסכם שכר. הסכם השכר האחרון שנחתם היה ל-2001-2000.



עוד אמרו במקורות כי במצב שבו החברה נדרשת להתייעל ולהוציא לפרישה מוקדמת 260 עובדים, מן הדין הוא שהדירקטוריון ישקול שנית את כוונתו לאשר לשגיא פיצויי פרישה של 200% - אף שצעד זה תואם את המקובל.



חברת מקורות סירבה להתייחס לעניין זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully