וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון סיינטיפיק העלתה את תחזיות הרווח והמכירות לרבעון השלישי הודות למכירות ערות של הסטנט טקסוס

סוכנויות הידיעות

15.9.2003 / 17:43

יצרנית הציוד הרפואי האמריקאית, המושקעת בחברת מדינול ונמצאת בסכסוך משפטי עמה, צופה רווח של 28-30 סנט למניה על מכירות של 855-865 מיליון דולר



בוסטון סיינטיפיק , יצרנית הציוד הרפואי האמריקאית, העלתה את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון השלישי, הודות למכירות גבוהות מהצפוי של הסטנט טקסוס, המצופה תרופות.



החברה צופה כעת כי רווחיה ברבעון השלישי יסתכמו ב-28 עד 30 סנט למניה, לפני הוצאות והכנסות חד פעמיות, וכי מכירותיה בתקופה זו יהיו 855-865 מיליון דולר.



בחודש יולי, העריכה בוסטון כי רווחיה הרבעוניים לפי הוצאות יהיו 24-28 סנט למניה על הכנסות של 810-840 מיליון דולר.



"העלאת תחזית המכירות משקפת את המכירות הערות של סטנט הנקסוס באירופה ובשווקים בינלאומיים אחרים", נאמר בהודעות החברה.



תחזית האנליסטים של תומסון פירסט קול היתה כי בוסטון תרשום ברבעון השלישי רווח של 27 סנט למניה על הכנסות של 830 מיליון דולר.



ברבעון הקודם דיווחה החברה על רווח נקי של 114 מיליון דולר, או 27 סנט למניה, על מכירות של 854 מיליון דולר.



בוסטון, המושקעת בחברת מדינול שבשליטת יהודית וקובי ריכטר ונמצאת בסכסוך משפטי ממושך עימה, עדיין ממתינה לאישור מנהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA) לשיווק סטנט הטקסוס בארה"ב.



בשבוע שעבר פירסם "בארונ'ס" הערכה כי מתחרתה, ג'ונסון אנד ג'ונסון, עשויה לסכל את מאמצי בוסטון לזכות באישור ה-FDA. ג'ונסון אנד ג'ונסון הגישה לאחרונה בקשה לצו מניעה כנגד בוסטון שיאסור עליה להמשיך את מלאכת הפיתוח והשיווק של סטנט הטקסוס, בטענה להפרת זכויות יוצרים. בוסטון הגיבה על המהלך בהגשת תביעה נגדית על הפרת זכויות פטנט. "בארונ'ס" בחן את פסיקתו של בית המשפט בנושא, שניתנה בחודש שעבר, וטען כי בוסטון עלולה לצאת וידה על התחתונה מן הפרשה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully