וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק זכתה בחוזה למחשוב שירותי ההפצה של פזגז; היקף ההזמנה ההתחלתית - חצי מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

15.9.2003 / 20:22

הפרויקט מתבצע בשיתוף חברת התוכנה בשן השייכת אף היא לקבוצת פורמולה; פתרון ה-eDeveloper יותקן ב-8 משרדים אזוריים של פזגז בארץ, הכוללים 150 משתמשים



חברת התוכנה מג'יק מקבוצת פורמולה זכתה בחוזה חדש במסגרתו היא תסייע במחשוב שירותי ההפצה של חברת הגז הישראלית פזגז. היקף החוזה לא נמסר אולם מג'יק ציינה כי היקפה של ההזמנה הראשונית של חוזה זה הוא כחצי מיליון דולר.



הפרויקט הנוכחי הוא בשיתוף חברת התוכנה בשן המתמחה בסקטור הגז. בשן פועלת כחלק ממטריקס, חברת התוכנה שנוצרה מאיחוד של מספר בתי תוכנה, אף הם מקבוצת פורמולה. מגי'ק תספק לפזגז את מערכת ה-eDeveloper להפצה ולניהול סוכנים. הפתרון מיועד לטפל בתהליך ההספקה מתחילתו - קבלת הזמנה, ועד סופו - אספקת הגז והנפקת חשבונית. הפתרון יותקן ב-8 משרדים אזוריים של פזגז בארץ, הכוללים 150 משתמשים.



מג'יק מפתחת כלי תוכנה לשימוש מפתחי יישומי מחשב, ומספקת אפליקציות אינטרנט ו-CRM המבוססות על כלי הפיתוח שלה. ברבעון השני היו ההכנסות החברה 15.3 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 15.1 מיליון דולר ברבעון הקודם והכנסות של 15.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. מג'יק רשמה רווח נקי של 752 אלף דולר לעומת רווח נקי של 272 אלף דולר ברבעון הקודם והפסד של 371 אלף דולר ברבעון המקביל.



שווי השוק של החברה בנאסד"ק מסתכם בכ-80 מיליון דולר. מניית החברה מאבדת כעת 4.3% למחיר של 2.7 דולרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully