וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ג.ל מוצרי עץ הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגד גד זאבי וחברת אייס רשתות שיווק שבבעלותו

אסף ברגרפרוינד

15.9.2003 / 18:47

החברה שעסקה בשיווק ויבוא רהיטים ומצויה בהליכי פירוק, טוענת זאבי התחייב להקצות לחברה 8% ממניות אייס בשווי של 3.5 מיליון דולר



חברת א.ג.ל מוצרי עץ הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נגד גד זאבי וחברת אייס רשתות שיווק שבבעלותו. בתביעה מתבקש בית המשפט להורות לזאבי לקיים הסכם שחתמה אייס עם החברה



חברת א.ג.ל מוצרי עץ, אשר עסקה בשיווק וביבוא של רהיטים ומצויה בהליכי פירוק, טוענת בתביעה כי היא נכנסה לפירוק לאחר שאייס הפרה הסכם מיזוג בין החברות, במסגרתו התחייב זאבי להקצות לחברה 8% ממניות אייס בשווי של 3.5 מיליון דולר.



החברה, שעסקה בשיווק וביבוא רהיטים, טוענת כי זאבי חזר בו מהתחייבויותיו ומבקשת מבית המשפט לאכוף את ההסכם. מכתב התביעה עולה שבמשך כמה שנים היתה א.ג.ל מוצרי עץ ספקית של רשת חנויות אייס. במהלך 2000-2001 הגיע היקף ההזמנות של אייס מהחברה לכ-2 מיליון דולר בשנה.



בתביעה נטען כי פרטי המו"מ סוכמו באפריל 2002 וזאבי חתם בשם אייס על הסכם עקרונות; על פי ההסכם, אייס תרכוש את פעילות החברה כאשר שווי הרכישה יעמוד על 3.5 מיליון דולר שישולמו באמצעות העברת קבלה של 8% ממניות אייס.



בתביעה נטען כי חודש לאחר חתימת הסכם העקרונות ניסה זאבי לשנות את עקרונות העסקה על ידי הפחתה של הקצאת המניות ל-1%. לטענת החברה, מייד לאחר החתימה על הסכם העקרונות היא החלה להיערך למיזוג וסגרה שלוש מחנויותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully