וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום ופוקס במבצע משותף: חבילה סלולרית תחת שני המותגים

איילה צורף

16.9.2003 / 10:49

את הקמפיין יובילו במשותף משרדי הפרסום של שתי החברות: באומן-בר-ריבנאי וזרמון-גולדמן, בהשקעה מדווחת של 4 מיליון שקל. הרשות השנייה פסלה גרסה ראשונית של הקמפיין

החברות סלקום ופוקס יוצאות במבצע משותף, תחת שתי שמות המותג, לשיווק חבילה סלולרית הכוללת מכשיר פרי פייד נוקיה 3510i, פאנל למכשיר, שעון יד וכובע. הערכה מגיעה בתוך קופסת פח מעוצבת. קהל היעד למבצע הוא נוער בגילאי 9-12.

את הקמפיין, תחת הסיסמה "סלולרי בגזרה חדשה", יובילו במשותף משרדי הפרסום של שתי החברות: באומן-בר-ריבנאי (סלקום) וזרמון-גולדמן (פוקס), בהשקעה מדווחת של 4 מיליון שקל.

בתסריט נראה ילד, הרואה שלט פרסומת לערכה הסלולרית, וכדי לשכנע את הוריו לרכוש לו את הערכה, הוא מתחיל להיפטר, בכל מיני דרכים של השחתת רכוש, מהסלולרי הישן שלו, מהכובע ומהשעון. כשהוא מגיע הביתה, חבול ומלוכלך, לאמו לא נותר אלא לרכוש לו את המוצרים שהרס במסגרת הערכה החדשה. כפי שקורה לא מעט בקמפיינים אליהם קשורים זרמון-גולדמן, גם הפעם נפסל הקמפיין, בגרסתו הראשונית, לשידור.

"לפי כללי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, אסור לשכנע קטינים לרכוש מוצר במעשים לא ראויים", נמסר מהרשות. "יש בתשדיר כדי לעודד קטינים למעשים לא ראויים שתכליתם השגת המוצר המפורסם, וכן יש בו ניצול לרעה של עובדת היות הקטינים נוחים לשכנוע והשפעה יותר מהמבוגרים. עוד נוסיף כי במרכזו של התשדיר יש עידוד של קטינים לשכנע את הוריהם לרכוש את המוצר. כמו כן, בתשדיר מוצגים אלמנטים אשר יש בהם כדי לפגוע בבטיחות (כגון: עידוד כלב לתקיפה, משחק מסוכן בין מכוניות נוסעות וכדומה)". גם מחלוקת זו צפויה להיפתר על בסיס גרסה מרוככת של הסרטון, כפי שקורה לרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully