וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבלייז סיסטמס חתמה על הסכם שת"פ עם מקאלה סופטוור האירית

צורי דאר

16.9.2003 / 11:32

אמבלייז תכלול בפתרון ה-EMplatform שלה את טכנולוגיית ה-Push Platform של מקאלה, ותאפשר ללקוחותיה לשלוח למנוייהן הודעות מידע מותאם אישית בזמן אמת

אמבלייז סיסטמס מקבוצת אמבלייז , המספקת שירותי מדיה עשירים למולטימדיה סלולרית, הודיעה היום כי חתמה של הסכם שת"פ עם חברת מקאלה סופטוור (Macalla Software) האירית, ספקית פתרונות תוכנה למכשירים ניידים.

במסגרת ההסכם, תכלול אמבלייז סיסטמס בפתרון ה-EMplatform שלה את טכנולוגיית ה-Push Platform של מקאלה, שהינה פלטפורמת ניהול והעברה של מדיה עשירה המשלימה את פתרון העברת המדיה לטלפוניה סלולרית של אמבלייז.

פתרון העברת המדיה לטלפוניה סלולרית של אמבלייז הינו פתרון כולל של מוצרים המאפשרים יצירה, ניהול והעברה של שירותי וידיאו ואודיו על גבי רשתות סלולריות. ה-Push Platform של מקאלה הינו פתרון מותאם גודל לספקיות השירות המאפשר משלוח והודעה של מידע מותאם אישית ובזמן אמת למנויי השירותים הניידים.

אמבלייז סיסטמס, שנוסדה ב-1994, מספקת פתרון למולטימדיה סלולרית המאפשר למפעילים סלולריים ליצור, לנהל ולספק שירותי מדיה עשירים. לחברה הסכמים עם O2 ,WIND ועוד שתי חברות בדרום מזרח אסיה. אתמול הודיעה החברה על חוזה עם אופטימוס הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully