וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוקבסטר רכשה את העונה התשיעית של "חברים"

רוני קורן-דינר

16.9.2003 / 12:41

העונה התשיעית, שטרם שודרה בישראל, נרכשה לשידור לפני כשבועיים על ידי קשת, אך עדיין לא פורסם מועד שידורה. בבלוקבסטר יציעו את הפרקים למכירה והשכרה


רשת בלוקבסטר, המתמחה במכירה ובהשכרה של סרטי וידאו ו-DVD, רכשה את פרקי העונה התשיעית של סדרת הטלוויזיה "חברים" מבית אולפני וורנר ברד'רס. העונה התשיעית, שטרם שודרה בישראל, נרכשה לשידור לפני כשבועיים על ידי זכיינית ערוץ 2 קשת, אך עדיין לא פורסם מועד שידורה. קשת רכשה גם את זכויות השידור של העונה העשירית והאחרונה בסדרה.

הזכויות הבלעדיות של חברות הכבלים לשידור הסדרות של וורנר בישראל פקעו לאור הסכסוך המשפטי המתמשך בין האולפנים וחברות הכבלים. באולפנים האמריקאיים הוחלט לפיכך להציע את זכויות השידור של הסדרות לגופי שידור נוספים בישראל. כך, למשל, רכשה הזכיינית טלעד לשידור את הסדרות "סופרנו'ס" ו"הבית הלבן".

עם זאת, אין זו הפעם הראשונה שרשתות הווידיאו מקדימות את גופי השידור הרשמיים ברכישת זכויות ושיווק הסדרות - כמו שעשו למשל עם הסדרה "24". כך יכולים צופים שאינם מעוניינים לצפות בפרק אחד בשבוע, או לא מוכנים להתחשב בשיקולי לוח השידורים של הזכייניות - ליהנות מהסדרות האהובות עליהם כבר עכשיו.

המארז המלא של "חברים" שיוצע בבלוקבאסטר כולל 3 דיסקים של DVD, כשבכל דיסק 8 פרקים, והוא יימכר ב-249.90 שקל לצרכן (או כל DVD בנפרד ב-84.90 שקל). לקוחות הווידיאו יוכלו ליהנות גם הם מהסדרה ב-6 קלטות וידיאו, כשבכל אחת מהן 4 פרקים במחיר של 39.90 שקל לקלטת. כמו כן, תוצע הסדרה להשכרה במחיר של 23 שקל. הסדרה עם תרגום לעברית.

2 הדיסקים הראשונים של העונה החדשה (פרקים 1-16) ישווקו החל מהשבוע בכל סניפי הרשת ובכל 236 נקודות הווידיאומטים הפזורות ברחבי הארץ. הדיסק השלישי והאחרון יצא לקראת סוף ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully