וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה לשידורי כבלים ולוויין תעניק רישיון מיוחד לערוץ ההסטוריה הישראלי בתחילת אוקטובר

ערן גבאי

16.9.2003 / 15:20

כך נודע ל-TheMarker; למרות ששר התקשורת טרם קבע את דמי המעבר שיצטרכו הערוצים העצמאיים לשלם לכבלים או הלוויין, הגיע ערוץ ההסטוריה להסכמה עם YES; המועצה נדרשת לאשר את הסדר הנושים בתבל



המועצה לשידורי כבלים ולוויין תעניק רישיון מיוחד לערוץ ההסטוריה הישראלי בתחילת אוקטובר, כך נודע ל-TheMarker. עוד נודע מפי גורמים בשוק כי למרות ששר התקשורת טרם קבע את דמי המעבר שיצטרכו הערוצים העצמאיים לשלם עבור הפעילות שלהם על גבי תשתית הכבלים או הלוויין, ערוץ ההסטוריה הגיע להסכמה עם חברת הלוויין על דמי המעבר שישולמו.



עם חברות הכבלים טרם הושג הסכם. חברות הכבלים הצהירו בעבר כי ידרשו 20 מיליון שקל לשנה מיזמים שיבקשו לשדר ערוצים עצמאיים על הרשת שלהן. אומנם מיזוג הכבלים תקוע, אך כללי המיזוג שנקבעו בעבר מחייבים את הכבלים לאפשר פעילות של ערוצים עצמאיים ברישיון מיוחד על גבי הרשת שלהן.



ההערכה היא שאם הערוצים העצמאיים וחברות הכבלים והלוויין לא יגיעו להסכמה על דמי המעבר, ההחלטה בעניין זה על ידי שר התקשורת תהיה בעלת תוקף רטרואקטיווי. ערוץ ההסטוריה, כאמור, הגיע להסכמה עם YES, ועל כן הוא לא נוטל על עצמו סיכון מיותר.



כמו כן, נודע כי גם המועצה לשידורי כבלים ולוויין נדרשת לאשר את הסדר הנושים בחברת הכבלים תבל, שאושר בבית המשפט המחוזי בתל אביב לפני כשבוע. המועצה אישרה בעבר גם את עסקת רכישת מניות תבל על ידי הבנק הבינלאומי, שהיו בידי החברה ההולנדית UPC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully