וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: בקווב מזנקת ב-19% במחזור חריג

שירלי יום-טוב

16.9.2003 / 23:05

עליות לקראת פגישת נציגי הבנק הפדרלי וההחלטה על הריבית. ורינט עולה ב-4% בעקבות חוזה עם רשת הום דיפו. קליקסופטוור מוסיפה 4.5% לאחר הודעה על חוזה עם יוניסיס


לאחר ירידות קלות אתמול, נפתח יום המסחר בעליות לקראת התכנסותה של ועדת השווקים הפתוחים של הבנק המרכזי בארה"ב שבה תתקבל החלטת הריבית. זו צפויה להיוותר על רמתה - 1%. בנוסף, כמו בכל פגישה של נציגי הפד, ימתינו המשקיעים לעדכון מהנגיד גרינספאן בדבר מצב הכלכלה האמריקאית. הנאסד"ק עולה ב-0.8% והדאו מוסיף 0.3%.

בין החברות הישראליות הנסחרות, ממשיך שטף ההודעות על חוזים חדשים. ורינט , החברה הבת של קומברס טכנולוגי', דיווחה היום על הסכם עם רשת חנויות הום דיפו בארה"ב. החוזה נחתם במהלך הרבעון השני של השנה ו-ורינט נמצאת כעת בשלב היישום של מערכת הלורוניקס המיועדת להקלטות וידאו דיגיטליות. מניית החברה מוסיפה כעת 4.1% למחיר של 24 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של כ-565 מיליון דולר.

גם חברת קליקסופטוור דיווחה על חוזה עם חברת ענק שתטמיע פתרונות אופטימזיציה למערך אנשי השטח. חברת פתרונות ה-IT יוניסיס עושה שימוש בתוכנות של קליקסופטוור בסניפיה בצפון אמריקה ובאירופה. מניית קליקסופטוור עולה בשעה זו ב-4.6% למחיר של 2 דולרים.

גם נייס פירסמה אתמול והיום הודעות בדבר חוזים, שנאמדים בדרך כלל בכמה עשרות עד מאות אלפי דולרים. החברה תספק לחברת הברוקראז' הבריטית פרידום פיינס מערכות להקלטה ואחזור של קול והמניה עולה כעת ב-1.2% למחיר של 17.2 דולר. התרחבות פעילות הקלטת הקול והווידיאו הדיגיטלית של נייס התקבלה באהדה על ידי המשקיעים, שהעלו את המניה ב-110% מתחילת השנה. החברה צופה לעמוד ברף התחתון של תחזיותיה לרווח של 80-90 סנט למניה השנה.

מניית אמדוקס נותרת בשעה זו ללא שינוי, אך זאת לאחר שמתחילת השנה רשמה זינוק של 115%. עלייה זו נתמכה בהודעות על חוזים גדולים של עשרות ומאות מיליוני דולרים אך בחודשים האחרונים הוחלפו זכיות אלו בחוזים קטנים נוספים של כמה מיליוני דולרים. היום הודיעה טלסטרה-קליר, הספקית השנייה בגודלה בניו זילנד עבור שירותי תקשורת כוללים, כי תעשה שימוש בתוכנות לניהול קשרי לקוחות (CRM) של אמדוקס. אתמול הודיעה החברה על הסכם לאספקת מערכות חיוב ל-US סלולר.

מניית חברת הבילינג מאינד , עולה ב-1.4% למחיר של 3.6 דולרים בעקבות הודעה על חוזה עם חברת VDC הווייטנאמית. VDC, חברה בת של רשות התקשורת והדואר בווייטנאם, עשתה שימוש במערכות של מאינד לתשלום מראש (פרי-פייד) עבור שירותי VOIP. מאינד רשמה רווח של 810 אלף דולר על מחזור של 3.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2003, והיא נסחרת כיום בשווי שוק 73 מיליון דולר.

עוד בולטות: מניית רדוויו שזינקה בשבוע שעבר ב-56% במחזור גבוה באחד מימי המסחר, עולה בשעה זו ב-14% למחיר של 59 סנט, שוב במחזור חריג ביחס לממוצע לה. בקווב מרכזת אף היא מחזור חריג של כ-1.7 מיליון מניות לעומת מחזור ממוצע של 491 אלף מניות, ועולה ב-19% למחיר של דולר אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully