וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי ושות' תגייס מחר עד 100 מיליון דולר בהנפקה של אג"ח דולריות מסוג גלובל פייננס GR2

אילן מוסנאים

16.9.2003 / 15:47

האג"ח יונפקו ל-10 שנים כאשר הקרן תיפדה ב-2013 והריבית תשולם פעמיים בשנה; האיגרות מדורגות AA+ על ידי מעלות; החברה דחתה בשבוע שעבר את המכרז המוסדי בהנפקה



אחרי דחיית המכרז הציבורי בהנפקת האג"ח הדולרית הגלובל פייננס GR2 על ידי חברת החיתום לאומי ושות', תבצע מחר החברה את ההנפקה הציבורית של האג"ח ותנסה לגייס עד 100 מיליון דולר.



החברה תנפיק לציבור המשקיעים בתל אביב עד 100 מיליון איגרות נושאות ריבית מקסימלית שתשולם בשיעור של ריבית הלייבור לחצי שנה ובתוספת מקסימלית של 0.9% לשנה. לאומי ושות' למעשה מצטרפת לחברות פועלים אי.בי.אי ופאי פיננסים שהנפיקו את ההדס (התחייבות דולרית סחירה) ומקדימה ביום את אקסלנס, שתנפיק ביום חמישי את האג"ח הדולריות מסוג בשן. גל ההנפקות לעיל בא לענות על עודפי הביקוש למט"ח שנוצרו בשוק עקב פקיעת סדרת הגלבועים הממשלתית בשבוע שעבר והעובדה שהממשלה החליטה שלא להנפיק אג"ח דולריות חדשות. את ההנפקה יובילו לאומי ושות' יחד עם גמול סהר והבינלאומי הראשון ושות'.



כזכור, ביום שלישי שעבר החליטו בלאומי ושות' לדחות את המכרז המוסדי בהנפקת הגלובל פייננס עקב חוסר הוודאות שנוצרה בשוק לאחר התפטרות אבו מאזן מתפקיד ראש הממשלה הפלשתינאי וניסיון החיסול של אחמד יאסין.



איגרות החוב שתנפיק לאומי ושות' מדורגות AA+ על ידי חברת מעלות. קרן האג"ח תיפדה בעוד 10 שנים - בתאריך ה-30 בספטמבר 2013 - והריבית שלה תשולם כאמור פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully