וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורינט זכתה בחוזה עם ענקית הקמעונאות האמריקאית הום דיפו

שירלי יום-טוב

16.9.2003 / 19:53

ורינט מספקת להום דיפו את פתרון הלורוניקס להקלטות וידיאו דיגיטליות; הום דיפו מפעילה למעלה מ-1,500 חנויות ברחבי ארה"ב; מניית ורינט עולה ב-5%



שטף ההודעות על חוזים חדשים בקרב חלק מהחברות הישראליות בוול סטריט נמשך. לאחר 2 הודעות של נייס ביממה אחרונה, על חוזים למערכות להקלטת קול ו-וידאו, מדווחת היום ורינט המתחרה על חוזה חדש עם ענקית הקמעונאות האמריקאית הום דיפו. ורינט, החברה הבת של קומברס, מספקת להום דיפו את פתרון הלורוניקס שלה, המיועד להקלטות וידיאו דיגיטליות.



ורינט זכתה בחוזה זה במהלך הרבעון השני וכעת נמצא החוזה בשלב היישום. ורינט, שסוגרת עסקות רבות עם גורמים ממשלתיים, מנועה פעמים רבות מלפרסם את שם הלקוח עמו התקשרה, אך מציינת בחלק מהמקרים את היקף העסקה. הפעם הסתפקה ורינט בציון זהות הלקוח בלבד.



הום דיפו נסחרת בבורסת ניו-יורק לפי שווי שוק של כ-75 מיליארד דולר ונכללת במדד הדאו ג'ונס ובמדד ה-S&P500. הרשת נוסדה ב-1978 והיא מונה 1576 חנויות ברחבי ארה"ב. ברבעון השני היו הכנסות הום דיפו 18 מיליארד דולר על רווח נקי של 1.3 מיליארד דולר.



הום דיפו תעשה שימוש בפתרון הלורוניקס כדי לצלם ולהקליט את הנעשה בחנויותיה למטרות מגוונות, ביניהן מניעת גניבות ומתן בטחון ללקוחות הרשת ולעובדיה, כך ציינה ורינט בהודעתה.



מניית ורינט מוסיפה בשעה זו כ-5% למחיר של 24.2 דולר המשקף לחברה שווי שוק של כ-585 מיליון דולר. בשבוע שעבר דיווחה החברה על תוצאות הרבעון השני הפיסקאלי שהצביעו על צמיחה של 22% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל לשיא של 46.9 מיליון דולר. הרווח הנקי היה 4 מיליון דולר לעומת 2.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully