וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוז, טופ-מדיה, סלקטמדיה, פוגל-לוין וצרפתי-שטרנשוס-זמיר מתמודדות במכרז על תקציב הבקרה של פלאפון

איילה צורף

17.9.2003 / 7:30

כך נודע ל-TheMarker; משמעותו של המכרז למשרד שיזכה במכרז: דריסת רגל בתקציב פלאפון; ניר שטרן: "אנחנו סומכים על מק'אן בעיניים עצומות; הוצאת הבקרה מחוץ למק'אן אינה אלא פעולה בירוקרטית"



מיוז, טופ-מדיה, סלקטמדיה, וחברות המדיה של משרדי הפרסום פוגל-לוין O&M וצרפתי-שטרנשוס-זמיר Euro RSCG מתמודדות במכרז על תקציב הבקרה של פלאפון - כך נודע ל-TheMarker. ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אישר את הדברים.



כיום מנהלת פלאפון את כל התקציב בקבוצת מקאן. משרד הפרסום מקאן אריקסון מטפל בקריאייטיב, וחברת מק'אן יוניברסל עוסקת בתכנון, רכש ובקרת המדיה. כעת עורכת החברה מכרז על הבקרה. משמעותו של המכרז למשרד שיזכה במכרז: דריסת רגל בתקציב פלאפון.



"אנחנו סומכים על מק'אן בעיניים עצומות", אומר שטרן. "הוצאת הבקרה מחוץ למקאן אינה אלא פעולה בירוקרטית שעיקרה - וידוא חשבוניות שאנו מקבלים מהמדיה". לדבריו, "לא נשקלת הוצאת התכנון והרכש עצמו ממקאן. הגורם שיבצע את הבקרה יעסוק בעיקר בספירת הספוטים שלנו בטלוויזיה, והמודעות שלנו בעיתונות. זוהי עבודה חשובה מאד, שאין לזלזל בחשיבותה, אבל לדעתנו מיותר שאדם פנימי בתוך פלאפון יעשה אותה. החלטנו, מטעמים כספיים גרידא, שעדיף לנו שגורם חיצוני יבצע אותה".



באחרונה הודיעה גם סלקום על הפרדת הבקרה מהתכנון והרכש. מאז היווסדה, לפני כ-9 שנים, מנהלת החברה את כל חלקי התקציב הפרסום שלה באמצעות באומן-בר-ריבנאי. כעת יצטרף גוף נוסף לטיפול בתקציב, ויעסוק בכל הקשור בבקרה על התכנון והרכש.



בימים אלו נמצאת החברה בעיצומו של מכרז בנושא, כאשר המועמדת העיקרית לזכייה בתקציב היא קאראט מדיה וואן. יחד עימה מתמודדת גם אפקטיווי, בבעלות אביהו שני, לשעבר שותף של עטר מנור בניהול מדיה וואן.



בסלקום סירבו להתייחס לשאלות מדוע החליטו להפריד את הבקרה מהתכנון והרכש, והאם מדובר באקט של הבעת אי-אמון במשרד הפרסום שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully