וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רשות הדואר: "אני מעדיף לעבוד עם משרד פרסום בינוני על פני משרדי הפרסום הגדולים"

איילה צורף

17.9.2003 / 7:29

כך אומר ל-TheMarker יוסי שלי, שמתחיל בימים אלו מכרז על תקציב פרסום בן 12 מיליון שקל; "במשרדים מהחמישייה הראשונה, תקציב כמו שלי, שמתמקד בעיקר בעיתונות, יכול להיבלע"



"אני מעדיף לעבוד עם משרד פרסום בינוני, על פני העבודה עם משרדי הפרסום הגדולים", כך אומר מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי. כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, בימים אלו צפויה הרשות לפרסם את המודעת המכרז שלה, על תקציב פרסום בהיקף של 12 מיליון שקל בשנה.



"במשרדים מהחמישייה הראשונה בדירוג משרדי הפרסום, תקציב כמו שלי, שמתמקד בעיקר בעיתונות, ופחות בטלוויזיה, יכול להיבלע. אני רוצה להיות לקוח מרכזי, ולקבל את מלוא תשומת הלב מבעלי המשרד, ולכן נתמקד בחיפוש משרד חדש בקרב 5-7 משרדים בינוניים בגודלם".



ברשות הדואר, שהיתה אחת המפרסמות הראשונות שהחליטו להפריד את המדיה מהקריאייטיב במכרז שערכה לפני כשלוש שנים, הוחלט השנה לאחד חזרה את התקציבים, ולחפש משרד פרסום אחד שיטפל בשני חלקי התקציב. "בעבר לא לכל משרדי הפרסום היתה מחלקת מדיה מפותחת. בנוסף, רצינו לחסוך בעלויות על ידי יצירת הפרדה בין התחומים. כיום לכל משרד יש מחלקת מדיה איכותית, וגילינו שהחיסכון בעלויות במקרה של הפרדה אינו גבוה במיוחד. גם אם כתוצאה מאיחוד התקציבים אני אשלם 100 אלף שקל יותר בשנה על המדיה, אבל אקבל שירות טוב, אני אהיה מרוצה".



כיום מטפל אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY בפעילות התכנון ורכש המדיה ופובליסיס-אריאלי באסטרטגיה והקריאייטיב. "אינני מוצא סיבה לערוך בקרה חיצונית על פעילות רכש המדיה", הוא אומר, "בלאו הכי אני סוגר את מחירי המדיה ישירות מול המדיה עצמה, וקובע למשרדים המשתתפים במכרז מינימום של מחירי מדיה להשתתפות במכרז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully