וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפמן קיבלה את אישור ויזה הבינלאומי למוצר שני - הנורית 292

אילן מוסנאים

17.9.2003 / 10:06

הנורית 292 משמש כאמצעי להקשת קוד סודי בעסקה הכוללת שימוש בכרטיס חכם. במאי הודיעה החברה כי הנורית 8320 עומד בתקן של ויזה. צופה אישורים נוספים בקרוב

יצרנית מערכות הסליקה ומוצרי קצה לקריאת כרטיסי אשראי וכרטיסים חכמים ליפמן קיבלה מחברת ויזה הבינלאומית אישור למוצר שני שלה, כי הוא עומד בתקן המחמיר של חברת כרטיסי האשראי הבינלאומית. החברה מודיעה היום כי זכתה באישור על עמידה בתקן האבטחה המתקדם והמחמיר ביותר של חברת ויזה העולמית למכשיר ה"נורית 292".

הנורית 292 הוא מכשיר ה-PIN Pad המאובטח של החברה, שהושק בתחילת השנה. המכשיר משמש כאמצעי להקשת קוד סודי בעסקה הכוללת שימוש בכרטיס חכם, ומתאפיין ברמת אבטחת מידע גבוהה. נורית 292 מהווה מוצר משלים למסופים מדגמי "נורית", ומתחבר גם לקופות רושמות של מרבית היצרנים בעולם.

בנוסף, המכשיר מאפשר שדרוג מסופים ישנים וקופות רושמות בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים מתקדמים. נזכיר כי במהלך חודש מאי העניקה ויזה הבינלאומית את אישור האבטחה המתקדם שלה לדגמים החדשים של מסוף הנורית 8320 של ליפמן, התומך במגוון אפשרויות אבטחה מתקדמות שנועדו לאפשר ביצוע עסקות אשראי (CREDIT/DEBIT) בטוחות, ולמנוע מעשי רמייה שונים - כגון גניבת מידע סודי, שימוש בכרטיסים גנובים ועוד. למעשה, ליפמן היא אחת החברות הבודדות שזכו באישור היוקרתי.

ליפמן כבר השכילה לנצל את קבלת האישור מויזה למכשיר הנורית 8320, ולהשיג בזכותו מספר עסקות בהיקף של כ-10 מיליון דולר.

יצחק אנג'ל, מנכ"ל ליפמן, מסר היום כי "ליפמן ממשיכה באסטרטגיה של הובלה טכנולוגית הכוללת עמידה בדרישות האבטחה ההולכות וגוברות מצד גופים מרכזיים בעולם. קבלת האישור המתקדם של חברת ויזה העולמית מהווה אבן דרך חשובה בכל הקשור לאפשרויות ההתרחבות לשווקים חדשים וללקוחות פוטנציאליים נוספים כמו היפרים ורשתות סופרמרקטים גדולות. ויזה מובילה את תחום האבטחה בכל הנוגע לעסקות אשראי, והכרה שלה בטכנולוגיה של ליפמן תסייע לחברה בתהליכי המכירה".

הוא מסר עוד כי בכוונת ליפמן להמשיך בתהליך קבלת האישור הבינלאומי של ויזה לכל מוצריה האחרים, ולהערכתה אישורים נוספים צפויים להתקבל בקרוב. אנג'ל מסר עוד כי בכוונת ליפמן להמשיך בתהליך קבלת האישור הבינלאומי של ויזה לכל מוצריה האחרים, ולהערכתה אישורים נוספים צפויים להתקבל בקרוב. אישור כזה צפויה ליפמן לקבל בשבועות הקרובים למוצר ויירלס שהחברה פיתחה, שעובד דרך רשתות סלולר בשיטות ה-GSM ,TDMA ו-GPRS, ואשר נותן פתרון מאובטח לעסקים ניידים כמו שירותי שליחויות, שרברבים וכו'.

ליפמן דיווחה ברבעון השני של השנה על תוצאות חלשות עקב התחזקות השקל, התגברות התחרות בתחום והחדירה לשווקים חדשים שדרשה משאבים רבים. החברה נהנתה אמנם ברבעון מצמיחה של כ-28% בשורת המכירות שלה לרמה של כ-121 מיליון שקל, אולם, הייסוף של השקל המהלך הרבעון והורדת מחירי המכירה של מוצריה בעקבות התחרות בעיקר בטורקיה היו הגורם העיקרי לשחיקה ברווח הגולמי לרמה של 51.4 מיליון שקל לעומת 59.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה של הרווח הנקי דיווחה החברה על שחיקה של כ-60% ל-11 מיליון שקל.

ליפמן דיווחה ברבעון השני של השנה על תוצאות חלשות עקב התחזקות השקל, התגברות התחרות בתחום והחדירה לשווקים חדשים שדרשה משאבים רבים. החברה נהנתה, אומנם, ברבעון מצמיחה של כ-28% בשורת המכירות שלה לרמה של כ-121 מיליון שקל, אולם הייסוף של השקל במהלך הרבעון והורדת מחירי המכירה של מוצריה בעקבות התחרות, בעיקר בטורקיה, היו הגורם העיקרי לשחיקה ברווח הגולמי לרמה של 1.4 מיליון שקל לעומת 59.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה של הרווח הנקי דיווחה החברה על שחיקה של כ-60% ל-11 מיליון שקל.

לדברי אנג'ל, הרבעון השני היה חריג לרעה בהשוואה לתוצאות החברה ברבעונים הקודמים. הוא מציין כי החברה מרגישה היום בנוח עם תוצאות הרבעון השלישי, שצפויות להיות טובות בהרבה. הוא מציין כי החברה מעריכה שתצליח לשמור על קצבי הצמיחה שהציגה בשנים האחרונות גם בשנים הבאות. יעד של רווחיות גולמית של 48%-50% מהמכירות, הוא יעד שהחברה מתכוונת לעמוד בו, ציין אנג'ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully