וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה חדש של אקסלנס עם בית ההשקעות הבינ"ל בר סטרנס בתחום האג"ח

ניצן כהן

17.9.2003 / 10:26

רוני בירם: שיתוף הפעולה החדש יעניק נגישות גבוהה יותר למשאבי הבנק; אקסלנס מנהלת מגעים לרכישת חלקו של בנק רוטשילד באקסלנס צמיחה



בית ההשקעות אקסלנס חתם על הסכם לשיתוף פעולה עם בית ההשקעות הבינלאומי בר סטרנס (BEAR STERNS). שני בתי ההשקעות ישתפו פעולה בתחומי איגרות החוב, המוצרים המובנים תלויי הריבית וקרנות גידור המט"ח. יצוין שבתי ההשקעות אקסלנס ו-BEAR STERNS משתפים פעולה בסדרת האג"חים החדשה שמנפיקה אקסלנס. בנוסף הודיעה הבוקר אקסלנס לבורסה כי היא מנהלת מגעים עם בנק רוטשילד לצורך רכישת חלקו בחברה הבת אקסלנס צמיחה.



בנק רוטשילד מחזיק ב-25% ממניות אקסלנס צמיחה. הבנק קיבל לאחרונה החלטה אסטרטגית לצאת מפעילות ניהול ההשקעות, וכחלק מהחלטה זו הוא מנהל את המגעים למכירת חלקו באקסלנס צמיחה.



רוני בירם, יו"ר אקסלנס השקעות, אמר הבוקר כי מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שיעניק נגישות גבוהה למשאבי הבנק BEAR STERNS, וירחיב את סל המוצרים של אקסלנס. בירם ציין עוד כי רוב הנפקות סדרות האג"ח, הרים, של אקסלנס היו פרי שיתוף הפעולה בין בתי ההשקעות.



מחר צפויה אקסלנס לבצע הנפקת האג"ח הדולריות בשן. הבשן הן אג"ח סחירות לפירעון בתום 12 שנים. הבשן ייפרעו באופן אוטומטי לאחר קבלת ריבית מצטברת של 15%, כשבשנה הראשונה ישאו ריבית של 11.25%, ובשנים שלאחר מכן ישאו ריבית של 10% בניכוי פעמיים ריבית הליבור לשנתיים (ריבית הליבור דולר היא כיום 1.16%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully