וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפקת זכויות גאון אגרו הכניסה לקופת החברה כ-16.3 מיליון שקל

אלי דניאל

17.9.2003 / 11:57

איש העסקים הגרמני רוברט פקטור, שהשתתף בהנפקה, רכש כ-19% מהמניות; בני גאון: ההשקעה תאפשר לחברה להרחיב פעילותה בתחום תשתיות המים באמצעות השקעה בחברות נוספות



חברת גאון אגרו תעשיות , הנמנית על קבוצת גאון אחזקות, גייסה כ-16.3 מיליון שקל (ברוטו) בהנפקת הזכויות אותה השלימה בימים אלה.



רוב המזומנים הועברו על ידי חברת אלטן אחזקות (Altan Holding), הנמצאת בבעלותו המלאה של איש העסקים הגרמני רוברט פקטור. זאת לאחר שגאון אחזקות, עוז עתיד ומנחם כרמל העבירו לידי אלטן את הזכויות שהוקנו להם במסגרת ההנפקה.



משפחת פקטור מעורבת בהשקעות בארץ, והשקעתה הבולטת בוצעה בתחום המזון, בחברת תמ"י - תעשיות מזון ישראליות. רוברט פקטור עצמו עוסק בעיקר בהשקעות בנדל"ן מניב בגרמניה, בארה"ב ובישראל. פקטור מתגורר בפרנקפורט, ונציגו ומנהל עסקיו בישראל הוא זיו גבע.



עם השלמת הנפקת הזכויות דוללו החזקותיה של גאון אחזקות בחברה לכ-41%, עוז עתיד מחזיקה עתה בכ-21% ממניות גאון אגרו, בידי רוברט פקטור כ-19% מהמניות, ולמנחם כרמל החזקה בכ-8% מהון המניות של החברה.



בני גאון, יו"ר גאון אחזקות, התייחס לתוצאות הנפקת הזכויות, ומסר כי "השקעה זו מהווה הבעת אמון של רוברט פקטור, לא רק בגאון אגרו ובפוטנציאל הטמון בתחום תשתיות המים בישראל, אלא בתעשייה הישראלית בכלל, במיוחד בתקופה קשה זו של מיעוט משקיעים זרים".



לדברי גאון, "ההשקעה החדשה בחברה תאפשר להרחיב את פעילותה בתחום תשתיות המים באמצעות כניסה להשקעה בחברות תעשייתיות נוספות בתחום זה, בדגש על חברות מוטות יצוא".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully