וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן ערוץ 10, אלי זהר: "מתקיימים מגעים עם שורה של משקיעים פוטנציאליים לגבי השקעה בערוץ"

רוני קורן-דינר

17.9.2003 / 12:52

בתוך כך רמזה קבוצת מרחב, שבשליטת יוסי מימן, כי היא חוששת שהמו"מ עם סאבא לא נוהל בתום לב: "בשעות הקרובות נבדוק ונגבש מסקנות ודרכי פעולה"



נאמן ערוץ 10, עו"ד אלי זהר, אמר היום כי כעת, משירדה מן הפרק ההשקעה של איש העסקים משה סאבא בערוץ, יפנו הנאמנים לניהול מגעים אינטנסיויים עם גורמים אחרים. "מתקיימים מגעים עם שורה של משקיעים פוטנציאליים לגבי ההשקעה בערוץ", אמר זהר. לדבריו, אותם גורמים התעניינו בהשקעה בערוץ לאורך כל הדרך, במקביל למו"מ עם סאבא.



זהר סירב להתייחס לשאלה האם זכיינית ערוץ 2 קשת נמצאת בין אותם משקיעים פוטנציאליים. ב-2 באוקטובר אמורים נאמני הערוץ להגיש לביהמ"ש תוכנית הבראה והסדר נושים. ככל הנראה, אלה לא יוגשו במועד, בשל קוצר הזמן למצוא משקיע חלופי ועל פי הערכות יבקשו הנאמנים הארכה נוספת לצו הקפאת ההליכים תחתיו פועל הערוץ. על הערוץ מרחפת סכנת סגירה ממשית אם לא יימצא לו משקיע חלופי בתוך שבועות ספורים.



בתוך כך רמזה קבוצת מרחב, שבשליטת יו"ר ערוץ 10 יוסי מימן, כי היא חוששת שהמו"מ עם סאבא לא נוהל בתום לב. "ההודעה לתקשורת התקבלה במרחב בהפתעה מוחלטת לאחר מספר חודשים שבהם הנחנו כי המו"מ מתנהל בתום לב", נמסר מהקבוצה. מימן עצמו שוהה בימים אלה בניו יורק.



"הצדדים השלימו ביום ראשון את נוסח ההסכם לחתימת השותפים. באותו שלב ההנחה היתה כי הנושא היחיד שנותר פתוח הוא הסיכום עם בנק לאומי. על רקע זה, אנו מתקשים להבין את משמעות ההודעה לתקשורת, ובשעות הקרובות נבדוק ונגבש מסקנות ודרכי פעולה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully