וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ירידות קלות במדדים

סופי שולמן

17.9.2003 / 23:54

ווקלטק עולה ב-6% בהמשך לזינוק של 21% אמש במחזור גבוה. אי-סים עולה ב-3.5% בעקבות עלייה בהכנסות וצמצום ההפסד הנקי ברבעון השני. בקווב עולה ב-1%


יום המסחר נפתח בירידות קלות במדדים לאחר העליות הנאות אמש. הנאסד"ק יורד ב-0.2% והדאו מאבד 0.3%.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית ווקלטק שעולה ב-6% למחיר של 4.7 דולרים בהמשך לעלייה של 21% אמש במחזור גבוה. בקווב עולה ב-1.1% למחיר של 94 סנט במחזור ער בהמשך לעלייה של כ-9.5% אמש. אי סים מוסיפה 3.7% למחיר של 28 סנט לאחר שדיווחה על עלייה בהכנסות וצמצום ההפסד הנקי ברבעון השני.

סקירת טרום מסחר


לאחר העליות הנאות שרשמה וול סטריט אמש, צפוי המסחר היום להיפתח ללא שינוי כמעט. למעט נתונים מזירת המקרו ביחס לשוק הדירות בארה"ב, לא צפויים היום מוקדי עניין גדולים. זאת לאחר שאמש הקשיבו המשקיעים בתשומת לב רבה לדבריו של נגיד הבנק הפדרלי האמריקאי על מצב הכלכלה האמריקאית. הנגיד בחר אתמול באופן צפוי למדי להותיר את הריבית בשיעור של 1% - הנמוך ביותר מזה 45 שנה.

בהמשך השבוע צפויים נתוני מקרו נוספים. מחר יתפרסם מספרן של התביעות החדשות לדמי אבטלה לשבוע שעבר. אלו צפויות לעורר עניין בוול סטריט, במיוחד על רקע דבריו של גרינספאן אמש, על כך ששוק העבודה בארה"ב ממשיך להיות חלש יחסית. ביום שישי יתפרסמו נתוני מדד המדדים המובילים לאוגוסט, המשקלל מספר נתוני מקרו חשובים.

בין החברות הישראליות, ממשיכה נייס מערכות לדווח על עסקות חדשות. ביומיים האחרונים הודיעה נייס על 2 חוזים חדשים, והיום מגיע חוזה שלישי. חברת TransWorks ההודית, ספקית שירותי CRM (מערכות לניהול קשרי לקוחות) ו-BPO (ניהול מהלכים עסקיים), רכשה ממנה פתרונות הקלטה במרכז השירות שלה בבנגלור בו פועלים כ-400 נציגים. לפי הערכות, מדובר בעסקה בינונית בגודלה שהיקפה מאות אלפי דולרים. מניית נייס נהנית בעת האחרונה מרוח גבית, והיא זינקה ב-16% מתחילת החודש, למחיר של 17.5 דולר, בו לא ביקרה המניה מנובמבר 2001. שווי השוק של החברה מסתכם בכ-278 מיליון דולר.

חברת אי-סים, המפתחת טכנולוגיות הדמיה לפיתוח מוצרי תמיכה אצל לקוחות ויישומי אינטרנט, תדווח היום על תוצאות הרבעון השני. ברבעון הראשון הסתכמו הכנסות החברה ב-1.1 מיליון דולר, וההפסד הנקי היה 831 אלף דולר או 7 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully