וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס: 3 עסקות ב-3 ימים; מכרה פתרונות הקלטה לחברת TransWorks מהודו במסגרת פרויקט של סיסקו

גתית פנקס

17.9.2003 / 11:46

לפי הערכות, העסקה בינונית בגודלה והיקפה מאות אלפי דולרים; המניה זינקה ב-16% מתחילת החודש לרמות בהן לא ביקרה מאז נובמבר 2001; נייס משתתפת ב-2 תערוכות בניו אורלינס ובאנגליה



3 עסקות חדשות ב-3 ימים מסייעות למניית נייס לנסוק למחיר 17.5 דולר - רמה בה לא ביקרה המניה מאז נובמבר 2001. נייס זינקה ב-16% מאז תחילת החודש בסיוע כנסי משקיעים בהם השתתפה ובדחיפת החוזים החדשים, וכעת שווי השוק שלה הוא כ-277.5 מיליון דולר. בשעה זו המניה עולה ב-1.5% בתל אביב.



העסקה השלישית בסדרה, עליה דווח היום, היא בהודו במסגרת התקנה של סיסקו בתת היבשת. נייס הודיעה כי חברת TransWorks, ספקית שירותי CRM (מערכות לניהול קשרי לקוחות) ו-BPO (ניהול מהלכים עסקיים) רכשה ממנה פתרונות הקלטה במרכז השירות שלה בבנגלור בו פועלים כ-400 נציגים. לפי הערכות, מדובר בעסקה בינונית בגודלה שהיקפה מאות אלפי דולרים.



המערכת, התומכת ב-VoIP, שולבה במערכת לניתוב וניהול שיחות על גבי האינטרנט של סיסקו, ולדברי נייס מדובר באחת מההתקנות הגדולות שביצעה סיסקו בהודו. מנייס אף נמסר כי החברה הכפילה עסקיה בהודו בשנת 2002, וכי יותר מ-50% מההתקנות של נייס בטכנולוגיית VoIP נעשו באזור אסיה פסיפיק. ההכנסות מאזור גיאוגרפי זה צמחו ב-9% בשנת 2002 לרמה של 22.8 מיליון דולר.



נייס משתתפת בימים אלה בשתי תערוכות, בבירמינגהם שבאנגליה ובניו אורלינס, ולכן היצף ההודעות המגיע מכיוונה. אתמול הודיעה החברה כי Freedom Finance הבריטית בחרה בפתרונות ההקלטה שלה, ושלשום היתה זו רשות התחבורה של מדינת ניו ג'רזי. שני חוזים אלה אף הם מוערכים במאות אלפי דולרים.



טכנולוגיית ה-VoIP שהותקנה אצל החברה ההודית מבטלת את הצורך במרכזייה הרגילה, ומספקת פלטפורמה אחת לכל סוגי התקשורת. הפתרון שמציעה נייס ל-VoIP כולל מגוון רחב של אמצעי הקלטה, הערכה וניתוח שפותחו במיוחד על מנת לשפר את רמת השירות במרכזים. הפתרונות כוללים הקלטות של קול ווידיאו, הערכת שיחות בזמן אמת, דיווח ואמצעי לימוד הנשלחים בזמן אמת למסכי הסוכנים. בנייס צופים התקנות נוספות במסגרת הפרויקט הנוכחי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully