וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי שקלאר בעקבות הפסקת המו"מ עם סאבא: "יש לדאוג להמשך שידורי ערוץ 10"

רוני קורן-דינר

17.9.2003 / 11:19

בכוונת מנכ"ל הרשות השנייה להיפגש עם שר התקשורת ועם יו"ר ועדת הכלכלה כדי לבחון אלטרנטיבות שיצריכו שינויי חקיקה; במקביל דורש שקלאר מהערוץ לעמוד במחויבויותיו



לאור הודעת איש העסקים משה סאבא על הפסקת המו"מ בעניין ההשקעה בערוץ 10, הודיע מנכ"ל הרשות השנייה מוטי שקלאר כי הוא מצטער על החלטתו של סאבא וכי בכוונתו ליזום מפגש עם נאמני הערוץ ובעליו על מנת לבחון עמם את האלטרנטיבות העומדות בפני הערוץ.



כזכור, לאחר הסדרת החקיקה של הערוצים המסחריים בכנסת בסוף חודש יולי, נקבע כי מתאריך ה-1 בנובמבר מחויב ערוץ 10 לעמוד בדרישות הנוגעות להשקעה בשידורים, הפקות מקור, מכסות סוגה עילית וכדומה. שקלאר מדגיש כי רק עמידה מלאה בהתחייבויות אלה בתקופה שבין נובמבר ל-27 בינואר 2004 תעניק לערוץ פטור מעמידה במחוייבויות בשנתיים שחלפו.



עוד הוסיף שקלאר כי יש חשיבות רבה בשימור המשך השידורים של ערוץ 10 לצד ערוץ 2. "על המועצה יהיה לבחון את האפשרויות העומדות בפניה על מנת לשמר המשכיות זו, במתכונת שידורים זו או אחרת ובהרכב בעלים כזה או אחר. יש לעשות הכל כדי שערוץ 10 ימשיך לשדר", אמר. בכוונת שקלאר ליזום יחד עם מ"מ יו"ר מועצת הרשות, מנשה סמירה, מפגשים עם השר הממונה ועם יו"ר ועדת הכלכלה, על מנת לבחון עימם אלטרנטיבות שיצריכו שינויי חקיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully