וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אר.אס.אל קיבלה מחיל האוויר האמריקאי הזמנה לאספקת בקרי התנעה בהיקף של 340 אלף דולר

אלי דניאל

17.9.2003 / 16:39

ההזמנה כוללת 28 בקרי התנעה דיאגנוסטיים עבור מטוסי ה-F-16; אספקת הבקרים תתבצע עד תום הרבעון הראשון של שנת 2004



חברת אר.אס.אל , הנמצאת בשליטת אברהם אופק וזאב דגני, הודיעה היום על קבלת הזמנה מחיל האוויר האמריקאי לאספקת 28 בקרי התנעה דיאגנוסטיים עבור מטוסי ה-F-16 שבשירותו. היקפה הכספי של הזמנה זו מסתכם בכ-340 אלף דולר והחברה ממגדל העמק תספק אותה עד לתום הרבעון הראשון של 2004.



בקר ההתנעה הדיאגנוסטי אשר פותח ע"י אר.אס.אל מאפשר למטוסי F-16 לבצע את תהליך ההתנעה באופן טוב יותר מזה המתבצע באמצעות הבקר המקורי של המטוס. מכיוון שתהליך ההתנעה הוא קצר, הרי שבמידה וישנו כישלון, קשה לאתר את החלק הפגום. בבקר ההתנעה של אר.אס.אל מתבצעת הקלטה של כל הנתונים הרלוונטיים, ולכן הטכנאי מסוגל לאתר בזמן קצר יחסית את החלק הפגום.



החברה עורכת מאמצי שיווק מוגברים במספר מדינות באירופה ובמזרח הרחוק לשם מכירת מוצר זה, ועד היום הוא סופק למספר חילות אוויר בעולם, אם עבור כל צי המטוסים שברשותם ואם עבור חלקו.



אר.אס.אל סיימה את ששת החודשים הראשונים של השנה עם הכנסות בהיקף של 28.7 מיליון שקל - 91% יותר מאשר בתקופה המקבילה. בשורה התחתונה הציגה החברה שיפור ניכר - רווח של כ-4.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-9.7 מיליון שקל שנרשם במחצית הראשונה של 2002.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully