וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים משיק את "פועלים אינטרנט לעסקים" לבנקאות אונליין ללקוחות עסקיים

הרצל לקס

17.9.2003 / 15:57

השירות באתר החדש מאפשר ללקוחות עסקיים של הבנק שליטה בניהול החשבונות ע"י מערכת של הרשאות, חתימות, ביצוע פעולות וניהול מידע



בנק הפועלים משיק היום אתר אינטרנט חדש, bankhapoalim.biz, המאפשר ללקוחות עסקיים לנהל את חשבונותיהם אונליין, ללא עמלות, ע"י מערכת הרשאות וחתימות מתקדמת.



דרך האתר יוכלו חברות ועסקים לבצע פעולות בנקאיות כמו העברות כספים, משכורות ופעילות בני"ע, תוך פישוט התהליך וחיסכון בזמן ובעמלות.



האתר גם מספק ללקוח העסקי מערכת נתונים ומידע מקיפה, לצורך מעקב אחרי תנועות היסטוריות בחשבון, דו"חות יתרות ונתוני אשראי. להשקה קדם פיילוט מקיף שערך הבנק למוצר החדש, בו לקחו חלק עשרות לקוחות עסקיים.



ציון קינן, המשנה למנכ"ל וראש החטיבה הקמעונאית בבנק, אמר כי "פועלים אינטרנט לעסקים הוא עוד נדבך בפעילות האינטרנט של פועלים". על מערך האינטרנט הרגיל של בנק הפועלים מנויים כיום כחצי מיליון לקוחות, המבצעים פעילות דרכו בתדירויות שונות.



בבנק מבטיחים ללקוחות שיפעלו באתר החדש אבטחת מידע ברמה גבוהה, ומציינים שהלקוחות יהנו, בנוסף לפעילות הבנקאית המהירה יותר, גם ממגוון תכנים עסקיים בתחומי מיסוי וניהול, פתרונות פיננסיים, ומידע עסקי על חברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully