וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר טקסס אינסטרומנטס צופה צמיחה גבוהה מהצפוי במכירות ענף השבבים

יהודה שויצר

17.9.2003 / 21:54

צופה כי עם ההתאוששות הכלכלית בארה"ב תורגש התאוששות בענף השבבים עם צמיחה גבוהה מהצפוי במכירות



יו"ר יצרנית השבבים טקסס אינטרומנטס פירסם תחזית אופטימית לענף השבבים. טום אנגיבוס אמר היום כי ברור לכל שכלכלת ארה"ב מתאוששת, ועם התאוששות זו מכירות המוליכים למחצה יעלו בקצב הגבוה מתחזיות על רקע צמיחה גדולה הצפויה בדרישה למוצרי אלקטרוניקה.



"אנו נמצאים במסלול התאוששות", אמר יו"ר יצרנית השבבים לענף הסלולר והדגיש כי המיגזר העסקי בארה"ב שינה כיוון והוא מכוון לצמיחת הכנסות מכיוון קיצוץ העלויות שהיה עד כה. עם זאת, אנגיבוס ציין כי בכל הנוגע לגידול בתעסוקה קיים דשדוש.



דבריו החיוביים מצטרפים לחוות דעת שפירסם אמש בית ההשקעות מריל לינץ' שהעלה את תחזיות צמיחת מכירות השבבים לשנים 2003-2005 על רקע ההתאוששות הכלכלית המורגשת בארה"ב. בבית ההשקעות העלו את תחזית צמיחת המכירות לשנה הנוכחית לכדי 12%, מתחזית קודמת של 10%.



לשנת 2004 צופה מריל לינץ' צמיחה של 18% במכירות, לעומת תחזית צמיחה קודמת של 15%. כן מעריך הבנק כי בשנת 2005 תחול האצה בצמיחה ותחזית המכירות הועלתה מ-19% ל-23%. "תחזיות אלה צופות התאוששות במגזר השבבים, אם כי בשיעור מתון יותר משיעורי הצמיחה שנרשמו בשלושת מחזורי הצמיחה שהיו בעבר", כתב בית ההשקעות בדו"ח וציין כי תחזיותיו לטווח הארוך למגזר זה נותרו ללא שינוי ברמה של 10%.



מריל גם העלה את תחזיותיו לשיעור הוצאות ההון של מגזר השבבים ב-2005 ל-27%, מתחזית קודמת של 25%. התחזית הנוכחית כוללת צמיחה של 30% בהוצאות על ציוד ייצור שבבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully