וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרוס: "יש מקום לעלייה נוספת במניית סרגון"

סופי שולמן

18.9.2003 / 9:46

האנליסט אהוד אייזנשטיין העלה אתמול את מחיר היעד של המניה מ-4 דולרים ל-6.5 דולרים וחזר על המלצת ה"קנייה" שלו



למרות העלייה הנאה של 54% במניית סרגון בחודש וחצי שחלפו מאז פרסום תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2003, סבורים בבנק ההשקעות אוסקר גרוס כי המניה תמשיך לעלות.



האנליסט אהוד אייזנשטיין העלה אתמול את מחיר היעד של המניה מ-4 דולרים ל-6.5 דולרים וחזר על המלצת הקנייה שלו. מחיר היעד החדש משקף מכפיל של 3 על ההכנסות הצפויות ב-2004, גבוה בהשוואה למכפיל הכנסות ממוצע של 1.6 בענף.



החברה, שמפתחת מערכות קישוריות לרשתות אלחוטיות וסלולריות, הציגה דו"חות טובים ומשיחות אחרונות שערך אייזנשטיין עם ההנהלה, הצמיחה תימשך גם בעתיד הקרוב.



הוא צופה כי ב-2003 תצמח סרגון ב-80% וב-2004 תציג קצב צמיחה בשיעור של 40%. בנוסף, הוא מעריך כי החברה מצויה במצב טוב שאיפשר לה לחזור לרווחיות כבר ברבעון הרביעי של 2003. על פי התחזיות, אמורה סרגון לסיים את השנה עם הכנסות של 34 מיליון דולר, והכנסות של 48 מיליון דולר ורווח נקי של 7 סנטים למניה ב-2004.



אייזנשטיין מציין כי סרגון עושה מאמצים ניכרים בניסיון לחדור לשוק האפריקאי, בו הצמיחה בתחום הסלולר עדיין גבוהה. על כן עשוי שוק זה להוות מקור צמיחה חשוב בעבור החברה בעתיד. "סרגון היא סיפור צמיחה קלאסי עם צבר הזמנות חזק ורמת ראות גבוהה", הוא כותב בסקירתו העדכנית.



מחיר היעד של אוסקר גרוס מגובה בחלקו בכרית מזומנים, ששוויה כיום מסתכם ב-1.76 דולר למניה.



לחברה אין חוב. אתמול נסחרה מניית סרגון דווקא בירידה ואיבדה 2% לקראת סוף המסחר. המניה ניצבת במחיר של 4.7 דולרים המשקף שווי שוק של 107 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully