וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינת תקשורת הקימה רשת אלחוטית לצורכי גיבוי בבורסה לניירות ערך

ערן גבאי

18.9.2003 / 14:03

במסגרת הפרויקט נעשה שימוש בציוד של אלווריון; הרשת תאפשר לבורסה המשך קישור מלא עם הבנקים, חדרי העסקות, הברוקרים וחברי הבורסה במקרה של תקלה או פגיעה

בינת תקשורת, חברת האינטגרציה בתחום התקשוב והטלקומוניקציה, סיימה הטמעה של רשת אלחוטית BWA - Broadband Wireless Access בבורסה לניירות ערך. הרשת תאפשר קישור של הבורסה עם הבנקים, חדרי העסקות, הברוקרים וחברי הבורסה.

ההחלטה על הקמת הרשת התקבלה במסגרת מהלך רחב שמבצעת הבורסה לשדרוג שרידות מערכות המחשב והתקשורת שלה. במסגרת זו, איחדה הבורסה את מתקני הגיבוי הנפרדים למסחר וסליקה למתקן מרכזי אחד - איחוד, שיאפשר להמשיך ולקיים מסחר כרגיל גם במצב חירום מתמשך.

לצורך התקנת הרשת קיבלה הבורסה סדרה של אישורים להקמה ממשרד התקשורת, מהמרכז למחקר גרעיני בנחל שורק ומהמשרד לאיכות הסביבה. במסגרת הפרויקט נעשה שימוש בציוד של חברת אלווריון . הרשת תוכננה כך שתפעל במקביל לרשת בזק.

אסתר לבנון, משנה למנכ"ל הבורסה ומנהלת מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול, ציינה כי מאז הפעלת המסחר הממוחשב הושבת מערך התקשורת של הבורסה, המבוסס על קווי בזק, פעמיים עקב שביתות בבזק, וכי רשת הגיבוי האלחוטית תאפשר לבורסה להתמודד בעתיד בהצלחה עם השבתות מעין אלה. לבנון מסרה כי הרשת הופעלה בהצלחה, לראשונה, במהלך חודש אוגוסט, בעקבות תקלה מקומית בחדר המחשב של אחד מחברי הבורסה.

בינת תקשורת מהווה חלק מקבוצת רד בינת ומשמשת כזרוע השיווקית של החברות בארץ. בינת מספקת פתרונות תקשורת ומחשוב כוללים, אינטגרציה ויישום פרויקטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully